Svag positiv her til morgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Putomanen

Jeg  for, at din test vil blive stærkere de næste dage, så det er tegn på en graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg  for, at din test vil blive stærkere de næste dage, så det er tegn på en graviditet

1000 tak.. jeg håber... jeg tog en test fredag som næsten var negativ men den imorges er meget mere positiv.. så håber det er den rigtige vej

Anmeld

6. juni 2011

Levi&LilysMor

Den er meget svag, men kan nu godt se en bitte streg, prøv igen om en uges tid, så skal den da nok være tydeligere

I uge 2/3 testede jeg negativ, men í uge 5/6 havde jeg to knald røde streger så kender den alt for godt, de snyder da en  hehe ...

Men tror nu den er der !,

Tillykke med den positive test

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

BabyBoy11 skriver:

Den er meget svag, men kan nu godt se en bitte streg, prøv igen om en uges tid, så skal den da nok være tydeligere

Men tror nu den er der !,

Tillykke med den positive test

Ja meget svag.. men den er der hehe... håber den bliver mere og mere tydlig

Anmeld

6. juni 2011

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Ja meget svag.. men den er der hehe... håber den bliver mere og mere tydlig

Det er jo nemlig det den er

Anmeld

6. juni 2011

Putomanen

Anonym skriver:

1000 tak.. jeg håber... jeg tog en test fredag som næsten var negativ men den imorges er meget mere positiv.. så håber det er den rigtige vej

Åhh, hvor spændende!!! Jeg vil vente spændt på en opdatering  Vil du teste igen i morgen tidligt, eller vil du vente til din testdag?

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Åhh, hvor spændende!!! Jeg vil vente spændt på en opdatering  Vil du teste igen i morgen tidligt, eller vil du vente til din testdag?

Jeg håber jeg kan vente til onsdag morgen.. meeeen jeg tvivler haha... mon ikke jeg tester igen imorgen tidlig

Anmeld

6. juni 2011

Putomanen

Anonym skriver:

Jeg håber jeg kan vente til onsdag morgen.. meeeen jeg tvivler haha... mon ikke jeg tester igen imorgen tidlig

Åh ja, det er SÅ svært at lade være med at teste, det kender jeg alt for godt...

Jeg håber, at du bliver rigtig glad i morgen så

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Åh ja, det er SÅ svært at lade være med at teste, det kender jeg alt for godt...

Jeg håber, at du bliver rigtig glad i morgen så

Det håber jeg også.. ville være den bedste start på sommeren

Anmeld

6. juni 2011

blomst84

Jeg kan sagtens se streg nummer 2 jeg har en ide om hvem du men glæder mig til endnu en Update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.