Svag positiv her til morgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

for at den er god nok!

10000 tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

held og lykke!!!!!

MAnge tak

Anmeld

6. juni 2011

NJN

Pas på med de tests der, jeg tog i onsdags og torsdags to stks af sådan nogle tests, med lige så tydelig streg som på din.. og min mens er kommet. 

Ikke for at pille ned eller spolerer drømme, men bare lige til information.. Der er jo ikke nogle der siger, at din test ikke er rigtig positiv.. så  for at der er en lille spire inde i din mave!! 

Anmeld

6. juni 2011

SaraLM

Juli93 skriver:

Pas på med de tests der, jeg tog i onsdags og torsdags to stks af sådan nogle tests, med lige så tydelig streg som på din.. og min mens er kommet. 

Ikke for at pille ned eller spolerer drømme, men bare lige til information.. Der er jo ikke nogle der siger, at din test ikke er rigtig positiv.. så  for at der er en lille spire inde i din mave!! 

Tror ikke du skal give testen skylden for at vise forkert, snarere det faktum at du har haft en biokemisk graviditet hvor ægget ikke har sat sig ordentligt fast og derfor er blevet udstødt igen. Og det gør mig rigtigt ondt for dig hvis det er tilfældet!

Til ts, jeg håber for dig at du kan tro på testen! Krydser hvad krydses kan!!

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Tror ikke du skal give testen skylden for at vise forkert, snarere det faktum at du har haft en biokemisk graviditet hvor ægget ikke har sat sig ordentligt fast og derfor er blevet udstødt igen. Og det gør mig rigtigt ondt for dig hvis det er tilfældet!

Mange tusind tak. Jeg håber rødby forbliver væk

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Juli93 skriver:

Tak

Anmeld

6. juni 2011

NJN

SaraLM skriver:

Okay, tak.. Det var bare det jeg havde fået afvide.. Det var mere ment som en hjælp til ano og ikke for at smadre drømmen..  Men ja, det kan også sagtens være det der er sket.

Anmeld

6. juni 2011

NJN

Anonym skriver:

Tak

Det var altså godt nok ikke af ond mening jeg skrev dette.. Håber jeg du forstår!! 

Anmeld

6. juni 2011

SaraLM

Juli93 skriver:

Okay, tak.. Det var bare det jeg havde fået afvide.. Det var mere ment som en hjælp til ano og ikke for at smadre drømmen..  Men ja, det kan også sagtens være det der er sket.

Det er meget sjældent det er falsk positiv, men falsk negativ kan opleves når der endnu ikke er hormon nok at måle.

Var nu også for at fortælle dig det, ikke for at hakke på dig

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Juli93 skriver:

Det var altså godt nok ikke af ond mening jeg skrev dette.. Håber jeg du forstår!! 

Det er helt okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.