Svag positiv her til morgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.673 visninger
41 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

Nåh piger. Jeg forholder mig lige ano lidt endnu, da jeg ikke tør tro på det er sandt. Og chancen for mens kommer er der jo stadig. Har haft 2 SA tidligere. Men jeg får altså en svag 2 streg trods alt.

Vi er i behandling og jeg har self fået en æl sprøjte, jeg har normal testdag d 9/6 altså på onsdag.

vil jeg kunne regne med den test jeg har taget idag eller bør jeg tage det som en falsk positiv?!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

AndreasMor84

Hvis du har fået en Æl sprøjte kan du desværre ikke bruge testen til noget da sprøjten giver en falsk positiv test i op til 10-12 dage.. så du må igang igen d. 9.

Anmeld

6. juni 2011

Miia90

Jeg tror den er god nok.

Tillykke

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Hvis du har fået en Æl sprøjte kan du desværre ikke bruge testen til noget da sprøjten giver en falsk positiv test i op til 10-12 dage.. så du må igang igen d. 9.

Tænkte det nok... øvøv men lidt falsk glæde har nu været ok

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Miia90 skriver:

Jeg tror den er god nok.

Tillykke

Håber du har ret.. imorgen er jo min 12 dag så håber den bliver mere og mere positiv og ikke forsvinder...

Anmeld

6. juni 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Hvis du har testet tidligere og den var negativ, kan du godt regne med denne her, men hvis ikke du har, ville jeg lige se de næste par dage an og teste igen onsdag..

Anmeld

6. juni 2011

bobbles

Anonym skriver:

nu har jeg ikke erfaringer med ÆL sprøjte, men min den første test var lige så svag som din, og jeg var gravid så måske er den god nok? Men prøv du at teste igen den 9  

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Hvis du har testet tidligere og den var negativ, kan du godt regne med denne her, men hvis ikke du har, ville jeg lige se de næste par dage an og teste igen onsdag..

Jeg tror bare jeg tester igen onsdag og så må jeg se hvad den siger

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Mille maria skriver:

nu har jeg ikke erfaringer med ÆL sprøjte, men min den første test var lige så svag som din, og jeg var gravid så måske er den god nok? Men prøv du at teste igen den 9  

Har fået at vide at æl homonet som er hcg kan være i kroppen op til 12 dage som er imorgen. Men tester igen onsdag og så må vi se hvad den siger men håber jeg er lige så heldig som dig

Anmeld

6. juni 2011

Holbæktrunten

tillykke! Tror godt du kan regne med at den er der -  for at den bliver hvor den skal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.