Svag positiv her til morgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

bobbles

Anonym skriver:

Har fået at vide at æl homonet som er hcg kan være i kroppen op til 12 dage som er imorgen. Men tester igen onsdag og så må vi se hvad den siger men håber jeg er lige så heldig som dig

ja det håber jeg da..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

tillykke! Tror godt du kan regne med at den er der -  for at den bliver hvor den skal 

Jeg håber du har ret Puha der er længe til onsdag pludselig hehe

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Mille maria skriver:

ja det håber jeg da..

Anmeld

6. juni 2011

tb

Åhhhhh min så også sådan ud i torsdags...... og 2 dage efter var den endnu mere tydelig  har dog ikke været i behandling denne gang, men har været det og ved også godt det med ÆL sprøjten..

så meget for at den er der

Anmeld

6. juni 2011

bobbles

Anonym skriver:

der gik noget tid dengang jeg fik min store datter, og denne gang smed jeg pillerne 1 oktober sidste år, og blev gravid lige i starten af januar, så det gik hurtigere end forventet..

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Mille maria skriver:

der gik noget tid dengang jeg fik min store datter, og denne gang smed jeg pillerne 1 oktober sidste år, og blev gravid lige i starten af januar, så det gik hurtigere end forventet..

Ja det er noget hurtigere må man sige. vi har prøvet i 1½ år med 2 SA så blev vi undersøgt og manden hav lav sædkvalitet så behandling var det rigtige for os.. så håber det har været behandling nok

Anmeld

6. juni 2011

MissGeoh

Den ser positiv ud.

Jeg har ikke forstand på sådan noget med æl sprøjte osv.

Men jeg 'er hvertfald for det er en ægte positiv og der er en lille spire.

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Den ser positiv ud.

Jeg har ikke forstand på sådan noget med æl sprøjte osv.

Men jeg 'er hvertfald for det er en ægte positiv og der er en lille spire.

Tak Håber virkelig du har ret

Anmeld

6. juni 2011

AnneP

Anonym skriver:

Nåh piger. Jeg forholder mig lige ano lidt endnu, da jeg ikke tør tro på det er sandt. Og chancen for mens kommer er der jo stadig. Har haft 2 SA tidligere. Men jeg får altså en svag 2 streg trods alt.

Vi er i behandling og jeg har self fået en æl sprøjte, jeg har normal testdag d 9/6 altså på onsdag.

vil jeg kunne regne med den test jeg har taget idag eller bør jeg tage det som en falsk positiv?!

for at den er god nok!

Anmeld

6. juni 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Nåh piger. Jeg forholder mig lige ano lidt endnu, da jeg ikke tør tro på det er sandt. Og chancen for mens kommer er der jo stadig. Har haft 2 SA tidligere. Men jeg får altså en svag 2 streg trods alt.

Vi er i behandling og jeg har self fået en æl sprøjte, jeg har normal testdag d 9/6 altså på onsdag.

vil jeg kunne regne med den test jeg har taget idag eller bør jeg tage det som en falsk positiv?!

held og lykke!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.