ahhhhh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Han er 24 . men ja, han har altid været bange for rutiner og for at binde sig fast til noget.. så er meget i tvivl om hvorvidt han overhoved skal have muligheden for at skuffe barnet... men har valgt at give ham en chance hvis han vælger at være der jævntligt for barnet.. så må han jo bare bevise for mig at han kan det. ellers ryger forældremyndigheden fra ham, er ikke ligefrem fan af fædre der lover at komme og tilbringe tid med børn, og skuffer gang på gang, han har meget behov for sin ungdom, og at gå i byen, meget modsætning af mig selv. og den opførsel han lægger for dagen lige pt. så er jeg da ikke sikker på at jeg har lyst til at han skal have muligheden for at se mit barn.. 

vil hellere have at han slet ikke er der, end at barnet regner med ham og så kommer han kun som aftalt hver 2. eller 3. gang .. 

Jeg kan sagtens forstå dine tanker omkring det her. Jeg synes det er godt du giver ham en chance, men jeg er enig med dig i, at den der med at svigte sit barn gang på gang, går bare ikke.

Min søns far var 23 år dengang vores søn blev født, og vi gik så fra hinanden et par år efter. Men han var også en festglad person, og kunne sagtens finde på at aflyse en weekend med vores søn, hvis der lige var en fest han var blevet inviteret til. Men han blev voksen efterhånden, og nu aflyser han aldrig, medmindre der er et stort problem på arbejdet, eller at han er syg.

Man kan jo håbe at din X, kommer på bedre tanker, og er sin opgave voksen. Det kan jo også være han ser anderledes på det, når først barnet er der

Held og lykke med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

han mener jo nemlig at de børne bidrag han betaler skal dække  ALLE udgifter, også for hans side- ellers mener han ikke han er forpligtet til at betale noget til mig, men han bliver klogere... 

Beklager, men jeg morer mig lidt over, at han faktisk tror at barnet koster så lidt. Det bidrag han giver, dækker jo kun en lille brøkdel af de reelle omkostninger ved et barn. Hvis du skulle dække hans omkostninger ved samværsweekender, så skulle bidraget netop sættes op, akkurat som en anden siger.

Jeg tror kun det er en 800-900 kr. de betaler, da de jo kan trække det fra i skat. Det er jo småbeløb vi snakker om.

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dine tanker omkring det her. Jeg synes det er godt du giver ham en chance, men jeg er enig med dig i, at den der med at svigte sit barn gang på gang, går bare ikke.

Min søns far var 23 år dengang vores søn blev født, og vi gik så fra hinanden et par år efter. Men han var også en festglad person, og kunne sagtens finde på at aflyse en weekend med vores søn, hvis der lige var en fest han var blevet inviteret til. Men han blev voksen efterhånden, og nu aflyser han aldrig, medmindre der er et stort problem på arbejdet, eller at han er syg.

Man kan jo håbe at din X, kommer på bedre tanker, og er sin opgave voksen. Det kan jo også være han ser anderledes på det, når først barnet er der

Held og lykke med det hele

håber bare han kan bevise for mig at han er værsig til at blive far, 

efter min mening kan alle mænd lave et barn, men langt de fleste kan ikke være far.. ville også ønske han rent faktisk gad sætte dig bare lidt ind i hvad det vil sige at få et barn.. men kan ikke gøre andet end at håbe. 

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Beklager, men jeg morer mig lidt over, at han faktisk tror at barnet koster så lidt. Det bidrag han giver, dækker jo kun en lille brøkdel af de reelle omkostninger ved et barn. Hvis du skulle dække hans omkostninger ved samværsweekender, så skulle bidraget netop sættes op, akkurat som en anden siger.

Jeg tror kun det er en 800-900 kr. de betaler, da de jo kan trække det fra i skat. Det er jo småbeløb vi snakker om.

nemlig, bliver sjovt når han faktisk får lagt nogen tal på bordet hehe . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.