Anonym skriver:
Han er 24 . men ja, han har altid været bange for rutiner og for at binde sig fast til noget.. så er meget i tvivl om hvorvidt han overhoved skal have muligheden for at skuffe barnet... men har valgt at give ham en chance hvis han vælger at være der jævntligt for barnet.. så må han jo bare bevise for mig at han kan det. ellers ryger forældremyndigheden fra ham, er ikke ligefrem fan af fædre der lover at komme og tilbringe tid med børn, og skuffer gang på gang, han har meget behov for sin ungdom, og at gå i byen, meget modsætning af mig selv. og den opførsel han lægger for dagen lige pt. så er jeg da ikke sikker på at jeg har lyst til at han skal have muligheden for at se mit barn..
vil hellere have at han slet ikke er der, end at barnet regner med ham og så kommer han kun som aftalt hver 2. eller 3. gang ..
Jeg kan sagtens forstå dine tanker omkring det her. Jeg synes det er godt du giver ham en chance, men jeg er enig med dig i, at den der med at svigte sit barn gang på gang, går bare ikke.
Min søns far var 23 år dengang vores søn blev født, og vi gik så fra hinanden et par år efter. Men han var også en festglad person, og kunne sagtens finde på at aflyse en weekend med vores søn, hvis der lige var en fest han var blevet inviteret til. Men han blev voksen efterhånden, og nu aflyser han aldrig, medmindre der er et stort problem på arbejdet, eller at han er syg.
Man kan jo håbe at din X, kommer på bedre tanker, og er sin opgave voksen. Det kan jo også være han ser anderledes på det, når først barnet er der 
Held og lykke med det hele 
Anmeld