Han driver mig til vandvid, !
han siger 10 forskellige ting i løbet af en dag ! han har forladt mig da jeg blev gravid, og velle ikke have noget med hverken mig eller barnet af gøre.. fair nok, når han nu ikke er klar til at være far, HVELKET HAN IKKE ER !
men,men,men .... nu snakker han om at han vil have fælles forældremyndighed, ? fair nok.. jeg vil også gerne have han er en del af barnets liv.. men,men,men, Han er´ikke sikker på at han klare at have en fast ordning omkring hvornår han skal have den bette, fordi at han vil have frihed til at gøre hvad det passer ham, dag for dag,.. + han mener, at han ikke skal købe noget til barnet udover vugge og puslebord.... tøj, barnevogn, legetøj, mad, bleer osv mener han at han kan låne af mig når han skal have barnet ? sådan fungere det vel ikke ????
+ han mener at overnatninger skal finde sted allerede efter fødsel af, hvilket jeg slet ikke er med på da jeg har planer om at amme mit barn !
bliver sindsyg, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller sige. jeg aflevere ikke min 14 dage gamle datter/søn til sin far en hel weekend ! no way- det må da være nogen regler. ?
håber der er nogen der kan hjælpe .. :/ ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv . >!
Anmeld