børnemodel hot eller not

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

sarahb

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

I know  Jeg er ik så let at fornærme hehe 

Hvor skønt med et blandet barn. Kan han så flere sprog?? Her bliver det et muligbarn. Hehe. Vi har jo dansk, og hebraisk, og så er vi sikre på at vi skal bo i USA på et tidspunt, så vores bebs skal kunne lidt af hvert. 

ja du virker også sådan hihi..

Ja han er 2 sproget, dansk og urdu. Det er så fedt, han forstår alt på Urdu og snakker Lidt, og så snakker han alt dansk. Han er vurderet som en 3 årig (siger en meget stolt mor, da alle har sagt han ville tale senere pga 2 sprog, men Nej!)
De har så nemt ved at lære sprog så tidligt, Isaac kan også enkelte ord på engelsk, som abe og sommerfugl osv.
Eiii jeg ville ønske at bo i Usa, men gerne New York og så børnevenlig er den by bare ikk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

sarahb skriver:

ja du virker også sådan hihi..

Ja han er 2 sproget, dansk og urdu. Det er så fedt, han forstår alt på Urdu og snakker Lidt, og så snakker han alt dansk. Han er vurderet som en 3 årig (siger en meget stolt mor, da alle har sagt han ville tale senere pga 2 sprog, men Nej!)
De har så nemt ved at lære sprog så tidligt, Isaac kan også enkelte ord på engelsk, som abe og sommerfugl osv.
Eiii jeg ville ønske at bo i Usa, men gerne New York og så børnevenlig er den by bare ikk..

Hehe mente multibarn. Kan se jeg skrev muligbarn .

Hvor skønt han sådan kan lidt af hvert. Min nevø lærer dansk, hebraisk og lidt fransk. Det går også fint. Børn er sejere end man lige tror!

New York er vist ikke så børnevenlig nej, men man kan vel bruge lidt Up-state eller lign.?? Så må der være børnevenlige områder.

Vi vil meget gerne til SF men kan også godt blive LA. 

Jeg elsker SF og ville elske at bo der. Der er også nogle lækre og ret børnevenlige områder. 

Anmeld

5. juni 2011

sarahb

Hehe mente multibarn. Kan se jeg skrev muligbarn .

Hvor skønt han sådan kan lidt af hvert. Min nevø lærer dansk, hebraisk og lidt fransk. Det går også fint. Børn er sejere end man lige tror!

New York er vist ikke så børnevenlig nej, men man kan vel bruge lidt Up-state eller lign.?? Så må der være børnevenlige områder.

Vi vil meget gerne til SF men kan også godt blive LA. 

Jeg elsker SF og ville elske at bo der. Der er også nogle lækre og ret børnevenlige områder. 

jeg skal bare bo midt i manhattan og nyde suset og byen, men det må blive på mine ferier..Og næste år når min mand har indvilliget i at renew our vows i Central park

Ja SF og LA er også bare så lækkert.. Det er bare så fedt derover..

Anmeld

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

sarahb skriver:

jeg skal bare bo midt i manhattan og nyde suset og byen, men det må blive på mine ferier..Og næste år når min mand har indvilliget i at renew our vows i Central park

Ja SF og LA er også bare så lækkert.. Det er bare så fedt derover..

Ja jeg er også helt pjattet med USA. Jeg har helt klart efterladt mit hjerte i SF. Men alt efter manden arbejde må vi se om det bliver SF eller LA. 

Hvor romatisk med sådan en renewal midt i NY 

Anmeld

5. juni 2011

sarahb

Ja jeg er også helt pjattet med USA. Jeg har helt klart efterladt mit hjerte i SF. Men alt efter manden arbejde må vi se om det bliver SF eller LA. 

Hvor romatisk med sådan en renewal midt i NY 

det er bare så fedt for jer. Det er helt vildt, er SLET ikk misundelig. Men så råber i højt hvis i vil ha besøg af en familie på 4 Så kommer vi.. haha...
Min hjerte er i NY, jeg er så forelsket i det sted... Og så er jeg jo en shopaholic, så klart!

Anmeld

5. juni 2011

Lullaby

Så længe man lytter til barnets behov og stopper når de ikke gider mere synes jeg det er okay

Anmeld

5. juni 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg har stemt dårlig ide.... Men det er udfra hvordan min personlige mening er, og jeg hverken skal eller kan gøre mig til dommer overfor hvad andre folk vælger at gøre....

Begge mine drenge elsker når der bliver taget billeder af dem, men derfra også til at jeg syntes de skal være børnemodeller der er utrolig langt....

Mine børn ved ikke hvad det vil sige at florere rundt i samtlige aviser, ugeposter osv osv.... Og jeg skal ikke som mor, fordi jeg har et behov for at vise dem frem tage stilling til om de skal vises frem til gud og hver mand.....

Jeg kan bestemme hvad tøj de skal have på, hvornår de skal i seng osv, men jeg ville aldrig kunne drømme om at tage sådan et valg for dem.

Jeg ville selv være ked af idag hvis mine forældre havde taget det valg for mig dengang jeg var barn, for jeg har bestemt ikke lyst til der findes div billeder af mig rundt omkring MEDMINDRE jeg selv har valgt det....

SSå herhjemme er det total NO GO at ungerne bliver børnemodeller....

Anmeld

5. juni 2011

Aves.

Så længe barnet gider så kan jeg ikke se det dårlige i det...så gør det da...

Anmeld

5. juni 2011

mor-til-vanessa

serinasmor skriver:

Hej i dejlige mødre(og fædre) på baby.dk

Vi overvejer at tage til model casting med serina, 1½år, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er en fantastisk idé eller en virkelig dårlig idé ...

Før det første ved vi ikke om hun bliver valgt...

det anes ikke om hun kan sidde/stå stille...

vi ved ikke om hun kan lide det og synes det er sjovt..

men også fremtidsmæssigt .... jeg kan være bange for at det påvirker hende negativt til enten at blive en dulle eller modsat slet ikke vil nærme sig et kamera ...

men hvad synes i ? ...

skal vi prøve ad .. og selvfølgelig droppe det hvis hun ikke vil?? ...

er der nogen af jer der har erfaringer med egne unger eller jer selv??

evt fremtidige tjente penge ryger direkte ind på hendes børneopsparing ... hvis vi overhovedet når så langt

kom gerne med jeres begrundelser også

serinasmor

jeg synes da bare i skal prøve det af. se om hun kan lide det, hvis hun ikke kan, jamen så er det jo bare det.

en af mine veninders søn som er 1,5 år er også børnemodel. han synes det er vildt sjovt. det er slet ikke sådan at de skal sidde flere timer til et shoot, de leger og hygger, og bruger de billeder der kan bruges. 

har også slet overvejet det, men for mig kan det slet ikke betale sig, og ville skulle bruge en masse tid på transport, og har ikke selv bil. hvis jeg selv havde bil havde jeg helt klart gjort det 

Anmeld

5. juni 2011

Tulle28

Synes da I skal prøve det af og se hvordan det går. Det er da nogle meget gode penge, men det skal jo ses i lyset af den tid man bruger på det - fotosessions foregår i weekenden, og skal man først til at tage fri fra job, så...

Jeg har to veninder hvis børn er børnemodeller og de er vidt forskellige, meget søde, men ikke noget særligt (i mine øjne) - så jeg tror ikke at man skal tænke ååh mit barn er model, nu er karrieren som supermodel banet, men mere at mere at det er en hyggelig og sjovt ting man har sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.