børnemodel hot eller not

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad synes du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.543 visninger
42 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

serinasmor

Hej i dejlige mødre(og fædre) på baby.dk

Vi overvejer at tage til model casting med serina, 1½år, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er en fantastisk idé eller en virkelig dårlig idé ...

Før det første ved vi ikke om hun bliver valgt...

det anes ikke om hun kan sidde/stå stille...

vi ved ikke om hun kan lide det og synes det er sjovt..

men også fremtidsmæssigt .... jeg kan være bange for at det påvirker hende negativt til enten at blive en dulle eller modsat slet ikke vil nærme sig et kamera ...

men hvad synes i ? ...

skal vi prøve ad .. og selvfølgelig droppe det hvis hun ikke vil?? ...

er der nogen af jer der har erfaringer med egne unger eller jer selv??

evt fremtidige tjente penge ryger direkte ind på hendes børneopsparing ... hvis vi overhovedet når så langt

kom gerne med jeres begrundelser også

serinasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

henh01

Jeg synes det er en dårlig idé. De skal tids nok blive optaget af deres udseende, krop, tøj osv.. Men som 1½ årig synes jeg man skal have lov til at være barn og ikke model.

Anmeld

5. juni 2011

SkrukUngKvinde

henh01 skriver:

Jeg synes det er en dårlig idé. De skal tids nok blive optaget af deres udseende, krop, tøj osv.. Men som 1½ årig synes jeg man skal have lov til at være barn og ikke model.

Anmeld

5. juni 2011

nilletøz

Synes det er en dårlig ide - de skal nok komme frem af sig selv en dag, de skal have lov til at være børn..

Men det er jo bare min mening...

Her hjemme er han bare model for os, altså når vi tager billeder af ham... 

Anmeld

5. juni 2011

Mi

Når børnene er så små, så er det for forældrenes skyld at de er børnemodeller. Børnene gider højst sandsynlig ikke at stå og blive fotograferet, så jeg kan slet ikke se pointen i det.

Anmeld

5. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Synes da bare i skal prøve det af, det skader ikke, og i kan altid stoppe. Dem som arbejder med børn er os utrolig søde, og der er intet snoppet i det eller ej hun er grim og ditten og datten, barnet vil ikke se på det som at der er fokus på tyk / tynd osv, men som en oplevelse, enten kan hun li det eller os kan hun ikke, og det ser i meget hurtigt Og om hun sidder stille, ja måske ikke, men så kan i prøve igen om ½ - 1 år hvor hun forstår mere Så Go for it !

Anmeld

5. juni 2011

twinboys

henh01 skriver:

Anmeld

5. juni 2011

Wimmie

Altså hvis vi snakker børnemodel som f.eks. til børnetøjskataloger/ H&M / Bilka osv. (hvor de skal ligne børn og se naturlige ud) så kan jeg da ikke se at der skulle være noget galt i at prøve. Hvis hun ikke gider eller ikke har dét de skal bruge, så er det vel bare det... det finder I jo kun ud af på én måde

Så længe hun ikke bliver presset, og så længe forældrene ikke er fanatiske omring det og omkring deres børns udseende, så synes jeg da ikke der er noget galt i børnemodeller.

Anmeld

5. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Wimmie skriver:

Altså hvis vi snakker børnemodel som f.eks. til børnetøjskataloger/ H&M / Bilka osv. (hvor de skal ligne børn og se naturlige ud) så kan jeg da ikke se at der skulle være noget galt i at prøve. Hvis hun ikke gider eller ikke har dét de skal bruge, så er det vel bare det... det finder I jo kun ud af på én måde

Så længe hun ikke bliver presset, og så længe forældrene ikke er fanatiske omring det og omkring deres børns udseende, så synes jeg da ikke der er noget galt i børnemodeller.

Lige nøjagtig

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

Jeg har svært ved at vurdere. 
Er det fordi I har en kameraglad datter?

Er det for pengene?

Er det fori I trænger til at der skal ske noget nyt?

Jeg synes, at 1½ år er meget ungt, i forhold til om man tror, at det er noget for ens barn. Jeg synes det er helt OK at prøve det, hvis det f.eks. er fordi man tror det er noget for ens barn, fordi det poserer og smiler så snart det ser et kamera - men så er det efter hvad barnet ønsker, og hvis barnet siger fra, så siger barnet fra. Men det er for f.eks. at tjene penge, så synes jeg det er latterligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.