børnemodel hot eller not

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

eElak

Jeg ville ikke gøre det med min knægt, men tror også at han ikke ville synes at det er sjovt.. 

Men hvis man har fornemmelsen at det kunne være noget de synes var skægt - så gør det... Bare husk det skal være på barnets præmisser... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg synes det er en fin ide, hvis man som forælder lytter til sit barn og holder øje med om det trives i de omgivelser det er sat. 

Synes det er meget ensporet at mene, at børn bliver selvoptagede af det. Det er jeg sikker på kommer lige så meget an på forældrene. 

Og hvis man finder et ordentligt bureau som beskrevet ovenover, kan jeg slet ikke se det skulle være noget problem.

Man kan jo prøve det eller lade være. Det er da fint at børn får lidt selvtillid igennem det, og så længe de har det sjovt med det.

Jeg havde personligt ikke klaget, hvis det var en måde hvorpå mine forældre fik hjulpet til en børneopsparing til mig, hvis jeg havde synes det var sjovt. Sådan en havde vi ikke, for det var der ikke råd til. 

Anmeld

5. juni 2011

sarahb skriver:

her er forresten lidt:

Ej hvor er han bare sød. Og skønt navn. Hvad er baggrunden for navnet? Spørger fordi jeg er Israeler 

Anmeld

5. juni 2011

lukasmor

henh01 skriver:

Jeg synes det er en dårlig idé. De skal tids nok blive optaget af deres udseende, krop, tøj osv.. Men som 1½ årig synes jeg man skal have lov til at være barn og ikke model.

Jeg er helt enig

Anmeld

5. juni 2011

sarahb

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej hvor er han bare sød. Og skønt navn. Hvad er baggrunden for navnet? Spørger fordi jeg er Israeler 

det er fordi min mand er pakistaner så er det både et muslimsk og en "dansk" navn. Men ja det er også et jødisk... Jeg ELSKER det navn.

Anmeld

5. juni 2011

det er fordi min mand er pakistaner så er det både et muslimsk og en "dansk" navn. Men ja det er også et jødisk... Jeg ELSKER det navn.

Jeg er ikke selv jøde, men kender en del voksne Israelere som hedder det. Om de er jøder er vist lidt forskelligt. Men det er et super fint navn  

Anmeld

5. juni 2011

sarahb

Jeg er ikke selv jøde, men kender en del voksne Israelere som hedder det. Om de er jøder er vist lidt forskelligt. Men det er et super fint navn  

ved bar der er mange jøder der også hedder det og at det er et ret normalt navn der
Min svigerfar fortalte min en historie fra koranen og Isaacs mor i koranen er faktisk Sarah, ret sjovt

Anmeld

5. juni 2011

sarahb skriver:

ved bar der er mange jøder der også hedder det og at det er et ret normalt navn der
Min svigerfar fortalte min en historie fra koranen og Isaacs mor i koranen er faktisk Sarah, ret sjovt

Ja det er et meget normalt navn hos Jøder. Kender især en del i min forældres aldersgruppe der hedder det. .  Min pointe var bare at man kan være israeler uden at være jøde, så vel som jøde uden at være israeler. Det er ofte lidt misforstået. Undskyld hvis jeg ikke gjorde det klart.  Men navnet er meget brugt uanset. Og forståeligt 

Anmeld

5. juni 2011

sarahb

Ja det er et meget normalt navn hos Jøder. Kender især en del i min forældres aldersgruppe der hedder det. .  Min pointe var bare at man kan være israeler uden at være jøde, så vel som jøde uden at være israeler. Det er ofte lidt misforstået. Undskyld hvis jeg ikke gjorde det klart.  Men navnet er meget brugt uanset. Og forståeligt 

hihi i know
Det var slet ikke for at fornærme eller noget som helst

Anmeld

5. juni 2011

sarahb skriver:

hihi i know
Det var slet ikke for at fornærme eller noget som helst

I know  Jeg er ik så let at fornærme hehe 

Hvor skønt med et blandet barn. Kan han så flere sprog?? Her bliver det et muligbarn. Hehe. Vi har jo dansk, og hebraisk, og så er vi sikre på at vi skal bo i USA på et tidspunt, så vores bebs skal kunne lidt af hvert. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.