gravid20 skriver:
nej det er heller ikke nemt at gå og glæde sig til det. men er heldigvis snart ovre den seneste uge jeg har prøvet at miste i ..
Jeg er til skanning hver 14. dag. det har hjulpet mig rigtig meget at kunne se det lille hjerte hver gang, og at se at beby vokser som den nu skal, og glæder mig allerede til på tirsdag hvor jeg igen skal se min baby og forhåbelig et lille hjerte
måske du også kan få lov til det ? det er altså meget betryggende. ellers har jeg bare fået at vide at jeg ikke skal være nervøs medmindre det bløder . (men er man jo alligevel) ..
må hellere huske at dække maven til næste gang jeg er ude,
Jeg mistede uheldigvis først 10+5 sidste gang, så der er virkelig lang vej endnu synes jeg. Dog døede fostret allerede i uge 7+4 og havde hele vejen igennem været for lille, så prøver at berolige mig med at hvis jeg ser hjerteblink næste scanning i uge 9+0 så er jeg da ihvertfald meget længere end sidst.
Jeg kender desværre ikke så meget til sygesystemet i Spanien endnu og jeg har slet ikke kræfter til at undersøge med ekstra scanninger, så vi har valgt bare selv at betale os fra dem og gå til en privat klinik hernede. Jeg blev scannet uge 6+4 og sat frem til 7+0, så skal jeg så scannes 9+0 og så nf ca. 11+5, så det er ca med 14 dages mellemrum.
Meeeen jeg er godt nok nervøs, synes den næste uge indtil næste mandag føles virkelig lang allerede og selvom jeg så hjerteblink og alting sidste tirsdag og stadig har kæmpe bryster og voldsom kvalme melder nervøsiteten sig stadig.
Har du fundet ud af hvad årsagerne var til du mistede de andre gange og så du også hjerteblink de gange?
Damn, det blev lige en lidt lang besked

sorry
Anmeld