gravid20 skriver:
har mistet 3 gange, så jeg følger alle de råd jeg kommer i nærheden af, desværre, det sværeste for mig er det med at jeg ikke må motionere særlig meget :/
plejer at løbe HVER dag, men skal nu holde mig i ro indtil "fare zonen" er overstået (16 uger henne) .. ingen rødt kød, spiser ikke noget der ikke er gennemstægt. osv.
Hvad kan der ske ved at man lægger i solen ? tager ikke Kunstig sol, men nyder da at ligge ved stranden. ???
bare nysg da jeg ikke har hørt om ddet før.. ?
Hold da op ... 3 gange, det må være helt forfærdeligt. Jeg er et nervevrag selvom jeg kun har mistet en enkelt gang, men jeg tør slet ikke tillade mig selv at tro på der kommer en baby endnu og kan mærke jeg allerede er nervøs for den næste scanning.
Jeg prøver virkelig også at passe på mig selv denne gang, ingen tunge løft, ingen overbelastning og så selvfølgelig at sørge for at spise ordenligt (så meget som jeg kan for min kvalme og madlede

)
Min læge siger at varmen ikke er særlig sundt for maven direkte og at hvis man ligger i solen som gravid gør hormonerne i kroppen at man kan få ret mange pigmentpletter som bliver resten af livet, så det vil jeg nødig risikere

Håbet alt går godt med din nuværende graviditet
Anmeld