min mand er kørt...... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

konsekvensen er forhåbentlig ikke at jeg siger stop for forholdet. det vil jeg meget nødigt. Jeg vil bare at han begynder at respektere mig! Da vi besluttede at vi ville have nr 2 sagde han at jeg ikke ville komme til at være alene med det, men det føler jeg blot jeg er nu.

Jeg kan sagtens følge dig...det er noget øv

Der er vel ingen der ønsker at forlade en man elsker, og jeg synes også man skal kæmpe for et forhold.

Selvom du har gjort det mange gange, så bliver du altså nødt til at snakke med ham igen omkring det her. Og så påpeger du at ingen af jer, forlader sofaen (eller hvor i nu sidder), før i er nået til enighed omkring det her.

Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men jeg kan læse mellem linierne, at du er en fighter, du vil det her forhold, og du giver aldrig op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

tusind tak for krammet.. det har jeg brug for

Jeg kunne ikke byde ind med kloge ord.
Men et trøstende kram, dét syntes jeg ihvertfald lige du kunne få

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig...det er noget øv

Der er vel ingen der ønsker at forlade en man elsker, og jeg synes også man skal kæmpe for et forhold.

Selvom du har gjort det mange gange, så bliver du altså nødt til at snakke med ham igen omkring det her. Og så påpeger du at ingen af jer, forlader sofaen (eller hvor i nu sidder), før i er nået til enighed omkring det her.

Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men jeg kan læse mellem linierne, at du er en fighter, du vil det her forhold, og du giver aldrig op.

jeg tror han ville få øjnene op hvis jeg tog af sted nogle dage, før tror jeg ikke han vil kunne forstå

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

jeg tror han ville få øjnene op hvis jeg tog af sted nogle dage, før tror jeg ikke han vil kunne forstå

Ok men....har du ikke nogle gode venner omkring dig, som du kan være hos i nogle dage?

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ok men....har du ikke nogle gode venner omkring dig, som du kan være hos i nogle dage?

nope har ingen tilbage foruden dem der selv har små børn og der vil jeg ikke belaste med flere.

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

nope har ingen tilbage foruden dem der selv har små børn og der vil jeg ikke belaste med flere.

Åhh det kan jeg sagtens forstå. Men jeg håber virkelig det løser sig for dig, og så håber jeg at du kommer med en opdatering omkring det hele på et tidspunkt

Anmeld

3. juni 2011

Lou87

Mener jeg engang var på rødby camping, der har de et værelse man kan leje, der ka du og børnene godt være..
Og der er køkken og toilet også..

Mener det var 3-400 pr nat..

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Åhh det kan jeg sagtens forstå. Men jeg håber virkelig det løser sig for dig, og så håber jeg at du kommer med en opdatering omkring det hele på et tidspunkt

tusind tak.

Status er pt at jeg bliver hjemme i nat - tager af sted i morgen tidlig. Ved endnu ikke hvortil, men vejret er dejligt, så måske tager jeg og børnene i en park eller noget og hygger os sammen der.

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej

Han kommer hjem om lidt og vi har aftalt at han skruer MEGET ned på arbejdet fremadrettet. Hvad angår næste uge så kan han ikke gøre så meget ved det nu, men fremover burde han være mere hjemme.

Anmeld

4. juni 2011

jacqueline84

Anonym skriver:

tusind tak.

Status er pt at jeg bliver hjemme i nat - tager af sted i morgen tidlig. Ved endnu ikke hvortil, men vejret er dejligt, så måske tager jeg og børnene i en park eller noget og hygger os sammen der.

Først og fremmest et kæmpe kram

Kender det dilemma du  er i alt for godt. Her er det så ikke arbejde men vennerne der "trækker".

Synes det lyder som en god plan. Bare du ikke tager mobilen hvis han prøver at komme igennem til dig Så kan han rende rundt derhjemme og tænke lidt over den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.