min mand er kørt...... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Hvad med hans familie? så kan du tage op til dem og sove. 

Nope.. desværre.. Han har sine forældre og der er han selv nu. Men han vil ikke sove deroppe. De ryger og min store har astma, så det går ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

B&J

Anonym skriver:

jeg tror jeg er for gal til at snakke om noget som helst lige nu.

jeg tænkte også i morgen lad som ingen ting måske bare luft også snak med ham imorgen når du og han lige har kølet af

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg er så gal på ham, han valgte til sidst at køre, men vil komme hjem når jeg sover..

jeg har ikke lyst til at være hjemme når han kommer, men hvor kan man tage hen hvor det ikke koster 500 kr pr nat? Har ingen fam. eller veninder jeg kan tage til.

Hmm... Nu ved jeg ikke lige hvad der er sket... Det bedste er jo at få snakket om tingene og få det løst på den måde... 

Evt. som en skriver rede op på sofaen? 

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg tænkte også i morgen lad som ingen ting måske bare luft også snak med ham imorgen når du og han lige har kølet af

nu har jeg bare sagt at jeg ikke vil være hjemme når han kommer, så synes jeg også bare det er plat så at være hjemme alligevel

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Hmm... Nu ved jeg ikke lige hvad der er sket... Det bedste er jo at få snakket om tingene og få det løst på den måde... 

Evt. som en skriver rede op på sofaen? 

synes bare han skal mærke at jeg mener det jeg siger.

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

synes bare han skal mærke at jeg mener det jeg siger.

Okey... 

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

læs ovenfor

Åhh for meget arbejde

Jeg kan sagtens se det fra din side af....penge er ikke alt, og specielt ikke hvis familien bliver svigtet på den måde.

Tag lige endnu en alvorssnak med ham  det kunne godt lyde som om, at det ikke er feset ordentligt ind hos ham

Anmeld

3. juni 2011

Novbaby

hvor bor du??

Anmeld

3. juni 2011

Sofia

Du finder nok ikke noget der er billigere end et vandrehjem, evt. et hostel hvis du bor i en større by. MEn vejret er jo godt så alternativ hvis du har overskud er en campingplads.

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Åhh for meget arbejde

Jeg kan sagtens se det fra din side af....penge er ikke alt, og specielt ikke hvis familien bliver svigtet på den måde.

Tag lige endnu en alvorssnak med ham  det kunne godt lyde som om, at det ikke er feset ordentligt ind hos ham

det er langt fra første gang arb. kommer til at fylde for meget og vi har talt om det mange gange Det bliver bare aldrig rigtig bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.