min mand er kørt...... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Novbaby skriver:

hvor bor du??

jeg bor på lolland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Du finder nok ikke noget der er billigere end et vandrehjem, evt. et hostel hvis du bor i en større by. MEn vejret er jo godt så alternativ hvis du har overskud er en campingplads.

havde tænkt på camping. Men har intet telt eller campingpas. Og der skal som min. være en micro ovn og en kogeplade hvis jeg skal kunne give den minste mad.

Anmeld

3. juni 2011

mth1987

Der lidt langt fra Lolland ellers ku vi da godt li ha redt sofaen op Håber det hele går

Anmeld

3. juni 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Nope.. desværre.. Han har sine forældre og der er han selv nu. Men han vil ikke sove deroppe. De ryger og min store har astma, så det går ikke.

Hvis der er et Motel omkring hvor du bor er det faktisk RIGTIG billigt.. Ellers er vandrehjem heller ikke så dyre for en overnatning

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

det er langt fra første gang arb. kommer til at fylde for meget og vi har talt om det mange gange Det bliver bare aldrig rigtig bedre

Har du nævnt overfor ham, hvad konsekvensen kunne blive af det? For jeg kunne da forestille mig, at der er grænser for dig, og du til sidst siger....nu det slut!

Jeg har selv haft en kæreste der elskede sit job....han tog alt det overarbejde han kunne komme til. Penge havde vi nok af, men det var jo ikke det jeg ville have.....jeg ville have tid med ham.

Anmeld

3. juni 2011

Sofia

Anonym skriver:

havde tænkt på camping. Men har intet telt eller campingpas. Og der skal som min. være en micro ovn og en kogeplade hvis jeg skal kunne give den minste mad.

Mon ikke også der er det på de fleste campingpladser i deres fælles køkkener.. Håber du finder ud af det.

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Der lidt langt fra Lolland ellers ku vi da godt li ha redt sofaen op Håber det hele går

hvor er du sød

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Har du nævnt overfor ham, hvad konsekvensen kunne blive af det? For jeg kunne da forestille mig, at der er grænser for dig, og du til sidst siger....nu det slut!

Jeg har selv haft en kæreste der elskede sit job....han tog alt det overarbejde han kunne komme til. Penge havde vi nok af, men det var jo ikke det jeg ville have.....jeg ville have tid med ham.

konsekvensen er forhåbentlig ikke at jeg siger stop for forholdet. det vil jeg meget nødigt. Jeg vil bare at han begynder at respektere mig! Da vi besluttede at vi ville have nr 2 sagde han at jeg ikke ville komme til at være alene med det, men det føler jeg blot jeg er nu.

Anmeld

3. juni 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

konsekvensen er forhåbentlig ikke at jeg siger stop for forholdet. det vil jeg meget nødigt. Jeg vil bare at han begynder at respektere mig! Da vi besluttede at vi ville have nr 2 sagde han at jeg ikke ville komme til at være alene med det, men det føler jeg blot jeg er nu.

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

tusind tak for krammet.. det har jeg brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.