min mand er kørt...... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.839 visninger
39 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg er så gal på ham, han valgte til sidst at køre, men vil komme hjem når jeg sover..

jeg har ikke lyst til at være hjemme når han kommer, men hvor kan man tage hen hvor det ikke koster 500 kr pr nat? Har ingen fam. eller veninder jeg kan tage til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg er så gal på ham, han valgte til sidst at køre, men vil komme hjem når jeg sover..

jeg har ikke lyst til at være hjemme når han kommer, men hvor kan man tage hen hvor det ikke koster 500 kr pr nat? Har ingen fam. eller veninder jeg kan tage til.

Det lyder træls..

hvad med at rede op til ham på sofaen så? så skal du i det mindste ikke ligge ved siden af ham?

Anmeld

3. juni 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hvad med hans familie? så kan du tage op til dem og sove. 

Anmeld

3. juni 2011

Holbæktrunten

Vandrehjem?

Anmeld

3. juni 2011

B&J

jeg ville nok også smide hans dyne osv inde på sofaen eller måske bare lad den ligge og se hvad der sker og få en snak om det

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Sinore skriver:

Det lyder træls..

hvad med at rede op til ham på sofaen så? så skal du i det mindste ikke ligge ved siden af ham?

Det har jeg også overvejet. Men synes virkelig han skal mærke det denne gang! Jeg er SÅ træt af at han altid gør hvad der passer ham, og jeg sidder i lås og slå herhjemme med børnene. Han skal arbejde non stop onsdag, torsdag og fredag i næste uge - her er han i tvivl om han kommer hjem overhovedet. Dette har han sagt ja til på trods af at jeg sagde at jeg bestemt ikke ville synes det var fedt. (da han spurgte mig om jeg ville være ok med det).

Jeg er så gal over det. Han siger: pengene er gode. Ja det er de, men vi er en familie der skal fungere lige så!

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hvad er der sket?

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Vandrehjem?

Det koster 450-500 kr pr nat. Og nu snakker vi som udgangspunkt overnatning til onsdag hvor han skal arbejde non stop i 3 døgn

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Hvad er der sket?

læs ovenfor

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg ville nok også smide hans dyne osv inde på sofaen eller måske bare lad den ligge og se hvad der sker og få en snak om det

jeg tror jeg er for gal til at snakke om noget som helst lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.