Kan I holde varmen ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Mira0911

jydeinden skriver:

nej tak det er ikke sjovt at gå og svede i solen, så hellere lidt vind til mig da

Ja tak vind... Køb en blæser hvis du ikke har det i forvejen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Mira0911

Miia90 skriver:

Jeg elsker sommer. min synes godt nok det er varmt når man er gravid

Ja nemlig... Puh... 

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Billemyre skriver:

Nu er jeg jo godt nok ikke gravid, men jeg er heller ikke god til de alt for varme dage! Det har jeg aldrig været  

Jeg har det uden tvivl bedst på alle andre tidspunkter end i højsommeren...
Er altid den, der har det store smil på om efteråret og vinteren, mens stort set alle andre brokker sig højlydt! (Har bl.a. en mand, der bliver vinterdepri.)

So I feel you 

Jeg er også til alt andet end sommeren... Nogle dage kan jeg fint klare, hvis der dog også er lidt vind med på vejen... 

Anmeld

3. juni 2011

jydeinden

Mira0911 skriver:

Ja tak vind... Køb en blæser hvis du ikke har det i forvejen... 

hehe har ikke mindre end to bord blæsere, og kan hapse en af dem til gulvet fra mine forældre hvis det er de er et vidunder middel når man bor i en taglejelighed og man i forvejen er en ovn at være i nærheden ( som min kæreste så smukt plejer at sige det)

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

jydeinden skriver:

hehe har ikke mindre end to bord blæsere, og kan hapse en af dem til gulvet fra mine forældre hvis det er de er et vidunder middel når man bor i en taglejelighed og man i forvejen er en ovn at være i nærheden ( som min kæreste så smukt plejer at sige det)

Vi bor også i taglejlighed... Puuuuh siger jeg bare... 

Anmeld

3. juni 2011

jydeinden

Mira0911 skriver:

Vi bor også i taglejlighed... Puuuuh siger jeg bare... 

ja det er ret så varmt især når det ikke hjælper at have ALLE vinduer åbne så glæder jeg mig altså efterhånden til vinter, der kan man da i det mindste sove om natten med dyne

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

Mira0911 skriver:

Jeg er så mest til kulde... 

Så skulle du bo et sted, hvor det var koldt hele året rundt

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Så skulle du bo et sted, hvor det var koldt hele året rundt

Ikke væk fra DK.... Det eneste sted her hvor vi har det ret køligt, er i køkkenet... 

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

jydeinden skriver:

ja det er ret så varmt især når det ikke hjælper at have ALLE vinduer åbne så glæder jeg mig altså efterhånden til vinter, der kan man da i det mindste sove om natten med dyne

Lige præcis... Vi har vinduerne åbne om natten, så der kommer luft ind og ikke er så varmt... 

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

Mira0911 skriver:

Ikke væk fra DK.... Det eneste sted her hvor vi har det ret køligt, er i køkkenet... 

Så må du jo bo derude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.