Kan I holde varmen ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

det er super skønt dog lidt meget varmt.

Asta nyder godt af det, vi har været på campingpladsen ved mine forældre hele dagen hun nød det i fulde drag.

Jeg er så en af dem der ikke kan klare alt det varme... så varme lande kommer vi aldrig til... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Mira0911

B&J skriver:

ville ønske jeg kunne sige jeg har nyt solen men har været på arbejde øv øv

Puh og så i den varme... 

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Vingummien skriver:

Det er lige til at holde ud, udove rjeg er ved at smelte.

Var høj gravid om sommeren dengang, det var altså ikke lige sjovt hver dag. Føler med dig

Glæder mig slet ikke til alt det varme... 

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Happiness skriver:

ELSKER normalt sol og varme... Men PUHA det er hedt når man bærer rundt på en tung dunk...

Og mine fødder er vokset til dobbelt størrelse, så i år bliver sommeren nydt i skyggen

Mine fødder er dog ikke dobbelt størrelse endnu... Men det kommer sikkert... 

Anmeld

3. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Jeg er så en af dem der ikke kan klare alt det varme... så varme lande kommer vi aldrig til... 

sådan er det jo bare. sådan er vi alle forskellige jo. tror også det bliver en lang varm sommer når vi nu går og er gravide jo det gør det gerne lidt mere ulideligt

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

majahelene skriver:

Puuha ja det er lidt hedt. Lillepus og jeg holder os inde i skyggen Synes man sveder meet under sådan en omgang graviditet!!

Ja for pokker... Jeg sveder hele tiden... Når blæseren ikke lige ellers står rettet mod mig... 

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

sådan er det jo bare. sådan er vi alle forskellige jo. tror også det bliver en lang varm sommer når vi nu går og er gravide jo det gør det gerne lidt mere ulideligt

Ja.. Puha... 

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Nej! Ikke som gravid. Fy for helvede, mand. Og det bliver kun værre jo.. Og jeg bliver hidsig og hormonel, når jeg har det varmt, så jeg er ikke så spændende at være sammen med Omvendt bliver jeg også glad over sol og sommer, min krop bliver bare for varm med bettepigen i mavsen..

Jeg bliver også nemt hormonel og træls sur... 

Anmeld

3. juni 2011

MissGeoh

Jeg synes det er varmt, men lejligheden er heldigvis dejlig kold.. Men er godt nok blevet stegt i dag efter nogle timer ude..

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Jeg har det bedst om sommeren....derimod er efterår + vinter, et sandt mareridt for mig.

Så jeg nyder det, når det er dejligt varmt

Jeg er så mest til kulde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.