Kan I holde varmen ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.470 visninger
50 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Mira0911

Der er godt nok varmt idag... Pheeew... 

Jeg bliver aldrig et sommer menneske... Jeg bliver så skidt af den varme.. Også selvom jeg drikker masser af vand og får spist noget når jeg kan... 

Nu hvor jeg har mave på, bliver jeg mere skidt end normalt... Har en blæser der nærmest er limet fast på mig, bare for at få luft... 

Sommeren bliver slet ikke sjov for mig... 

Kan du holde varmen ud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

MaliksMor

ja for pokker.

JEG ELSKER SOL OG SOMMER

glæder mig til det bliver endnu varmer så vi kan komme på stranden og bade..

- og bare det at når man skal ud af døren skal malik ikke ha ti trøjer på, og jeg skal heller ikke ha store støvler osv.. Mmmmh.. elsker sommer...

Anmeld

3. juni 2011

Mi

Uhhhh jeg elsker varmen. Skal helst sidde og stege lige i solen  Så jeg håber at varmen fortsætter indtil september  Hvilket den nok ikke gør

Jeg tænker at hvis man fortsætter ned i Europa, så må man på et tidspunkt ramme et bredegrad hvor sommeren er tilpas varm og lang, og vinteren tilpas kort

Anmeld

3. juni 2011

B&J

ville ønske jeg kunne sige jeg har nyt solen men har været på arbejde øv øv

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

CamillaRH skriver:

ja for pokker.

JEG ELSKER SOL OG SOMMER

glæder mig til det bliver endnu varmer så vi kan komme på stranden og bade..

- og bare det at når man skal ud af døren skal malik ikke ha ti trøjer på, og jeg skal heller ikke ha store støvler osv.. Mmmmh.. elsker sommer...

Hvis jeg ikke blev skidt af varmen, ville jeg også være en person der elskede sommeren... 

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

Det er lige til at holde ud, udove rjeg er ved at smelte.

Var høj gravid om sommeren dengang, det var altså ikke lige sjovt hver dag. Føler med dig

Anmeld

3. juni 2011

Happiness

ELSKER normalt sol og varme... Men PUHA det er hedt når man bærer rundt på en tung dunk...

Og mine fødder er vokset til dobbelt størrelse, så i år bliver sommeren nydt i skyggen

Anmeld

3. juni 2011

majahelene

Puuha ja det er lidt hedt. Lillepus og jeg holder os inde i skyggen Synes man sveder meet under sådan en omgang graviditet!!

Anmeld

3. juni 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Jeg bliver aldrig et sommer menneske... Jeg bliver så skidt af den varme.. Også selvom jeg drikker masser af vand og får spist noget når jeg kan... 

Nu hvor jeg har mave på, bliver jeg mere skidt end normalt... Har en blæser der nærmest er limet fast på mig, bare for at få luft... 

Kan du holde varmen ud? 

Nej! Ikke som gravid. Fy for helvede, mand. Og det bliver kun værre jo.. Og jeg bliver hidsig og hormonel, når jeg har det varmt, så jeg er ikke så spændende at være sammen med Omvendt bliver jeg også glad over sol og sommer, min krop bliver bare for varm med bettepigen i mavsen..

Anmeld

3. juni 2011

Carina1977

Mira0911 skriver:

Kan du holde varmen ud? 

Jeg har det bedst om sommeren....derimod er efterår + vinter, et sandt mareridt for mig.

Så jeg nyder det, når det er dejligt varmt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.