Kan I holde varmen ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

jydeinden

nej tak det er ikke sjovt at gå og svede i solen, så hellere lidt vind til mig da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

maryjane

Adr nej, er helt forpustet over det i dag.

Anmeld

3. juni 2011

Miia90

Jeg elsker sommer. min synes godt nok det er varmt når man er gravid

Anmeld

3. juni 2011

Billemyre

Nu er jeg jo godt nok ikke gravid, men jeg er heller ikke god til de alt for varme dage! Det har jeg aldrig været  

Jeg har det uden tvivl bedst på alle andre tidspunkter end i højsommeren...
Er altid den, der har det store smil på om efteråret og vinteren, mens stort set alle andre brokker sig højlydt! (Har bl.a. en mand, der bliver vinterdepri.)

So I feel you 

Anmeld

3. juni 2011

Dinna88

Om jeg kan holde varmen ud?! Jeg frøs i skyggen i dag... Jeg er varmemenneske, og det her er INGENTING! 35 grader og en let brise er sagen

Anmeld

3. juni 2011

NinaNymannMadsen

det er super skønt dog lidt meget varmt.

Asta nyder godt af det, vi har været på campingpladsen ved mine forældre hele dagen hun nød det i fulde drag.

Anmeld

3. juni 2011

Faith

Åh jeg elsker sol og sommer! Jo varmere jo bedre. Selv da jeg var højgravid med tvillingerne (fødte 28. juni) lå jeg og solede mig med maven dækket til. Love it!

Anmeld

3. juni 2011

chael

Mira0911 skriver:

Der er godt nok varmt idag... Pheeew... 

Jeg bliver aldrig et sommer menneske... Jeg bliver så skidt af den varme.. Også selvom jeg drikker masser af vand og får spist noget når jeg kan... 

Nu hvor jeg har mave på, bliver jeg mere skidt end normalt... Har en blæser der nærmest er limet fast på mig, bare for at få luft... 

Sommeren bliver slet ikke sjov for mig... 

Kan du holde varmen ud? 

Er også gravid og ja, varmen er lidt.... ja... varm

Men altså jeg ÆLSKER det og nøøøj hvor har jeg ventet længe, syntes jeg, på den varme sommer.

Men ja, man må holde sig lidt ekstra i skyggen og drikke lidt mere vand end ellers. Det syger ihvertfald meget vand ned her, mere end jeg plejer

*Camilla 23+2

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

chael skriver:

Er også gravid og ja, varmen er lidt.... ja... varm

Men altså jeg ÆLSKER det og nøøøj hvor har jeg ventet længe, syntes jeg, på den varme sommer.

Men ja, man må holde sig lidt ekstra i skyggen og drikke lidt mere vand end ellers. Det syger ihvertfald meget vand ned her, mere end jeg plejer

*Camilla 23+2

Puh, jeg kommer desværre til at brokke mig meget i løbet af sommeren når varmen er værst... 

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

smillaluna skriver:

Åh jeg elsker sol og sommer! Jo varmere jo bedre. Selv da jeg var højgravid med tvillingerne (fødte 28. juni) lå jeg og solede mig med maven dækket til. Love it!

Hvor dejligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.