Manden og maven - historier om rigtige mænd, tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

MaybeBaby

Millesmammi skriver:

det er så dejligt! min kæreste er også over lykkelig for at skulle være far. og jeg har også mille på 15 måneder som jo ikke er hans, men han kommer der og tager til sig som sin egen 100%! det synes jeg er utrolig flot at en ung mand på 18 år! 

Det kan vi kun blive enig med hinanden In. Dygtig ung mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

aya-zia

MaybeBaby skriver:

Nej hvor hyggeligt. Hvilken by er det så? Kan det passe, at jeg engang har læst at I bor i Hee? Eller så må jeg huske forkert.

hee nemlig

Anmeld

6. juni 2011

regalprime

MaybeBaby skriver:

Jeg er sat til 18/9, så der er lige en 15 uger tilbage - og de kan hurtigt gå da! hvad med dig?

Puha så kan du rigtig gå og svede i denne varme;( Jeg har en pige på 10 mdr så vi venter lige lidt med nummer 2 Men nyder hende nu lige det sidste jeg har hende hjemme. Hun sku være startet i dp i dag, men hendes dp mor var desværre syg

Anmeld

6. juni 2011

Baby_girl2011

MaybeBaby skriver:

Som en anden også har skrevet, så er der mange debatter om utro mænd eller mænd, der ændrer sig negativt i takt med, at maven bliver størrer. Så nu synes jeg, det er på tide at fremhæve de mænd, der faktisk tager ansvaret til sig og glæder sig til at blive far, og jeg vil da gerne begynde så sent som i går var vi til rally, der blev holdt i byen. Og behøves jeg at sige, at det jo var flest af hans kammerater vi mødte - også mange "brianer" fra før vi blev kærester, da han arbejde ved Peugeot, som er et helt andet sted i livet end han er. Og I skulle have set ham... Hver eneste gang han så en, han kendte, var de første ord, han sagde: SE!!! med er stort smil, og aede mig på maven! Det er vildt, så stolt han er over, at skulle blive far, og hans kærlighed til mig er kun vokset med maven og jeg undskylder for, at det hele er rodet sammen, men computeren har lagt sig til at dø, så det bliver lige en iPhone udgave - kan jo ikke undvære baby.dk

her i huset er min mand den bedste..

idag var jeg til kønsscanning ( uden ham ) og da jeg fortalte ham at han skulle ha en lille pige, blev han bare så glad at han skrev det på facebook og mig og min datter gjorde ham så lykkelig..  er ret sikker på at han bliver den bedste far jeg kunne ønske mig..

Anmeld

6. juni 2011

MaybeBaby

aya-zia skriver:

hee nemlig

Dyyyyygtig Mette! vi bor i No, så det er heller ikke så langt fra Ringkøbing. Fantastisk sted pånær når man får lyst til et eller andet gravid-agtigt og så ikke har en tank i nærheden

Anmeld

6. juni 2011

aya-zia

MaybeBaby skriver:

Dyyyyygtig Mette! vi bor i No, så det er heller ikke så langt fra Ringkøbing. Fantastisk sted pånær når man får lyst til et eller andet gravid-agtigt og så ikke har en tank i nærheden

hehe ja der er vi LIDT mere heldig... her er der da en tank... mmmmmmm må ærlig indrømme at det bare er FOR dyrt at købe noget der 15kr for en liter letmælk

Anmeld

6. juni 2011

MaybeBaby

regalprime skriver:

Puha så kan du rigtig gå og svede i denne varme;( Jeg har en pige på 10 mdr så vi venter lige lidt med nummer 2 Men nyder hende nu lige det sidste jeg har hende hjemme. Hun sku være startet i dp i dag, men hendes dp mor var desværre syg

Ja tak! Butikken jeg arbejder i ligger i gågaden, så der kommer bare ingen vind igennem OG i dag af alle dage valgte vores airconditioner at dø! Jeg sad stille og svedte - FØJ! Men har 5 uger tilbage på arbejdet og så 6 ugers ferie og 4 ugers barsel, så det går nok

Anmeld

6. juni 2011

Thalia

Tæller det at min mand altid henter jordbærtærter til mig når babyen i maven har brug for det?

Ellers er han vist nemlig bare det jeg vil kalde en helt normalt hengiven far. Han elsker når jeg er gravid og han græder når jeg føder og han synes jeg er rålækker selv når jeg vejer 30 kg for meget og har gylp i håret.

Faktisk friede han til mig en dag hvor jeg var særligt klam og i færd med at tørre bræk op efter en af ungerne - og det er vel i sig selv en kompliment at han godt vil være sammen med mig altid, selv når jeg er tyk og lugter af bræk.

Anmeld

6. juni 2011

merle2010

min mand er osse bare fantastisk da jeg var gravid, tørrede han altid bræk op efter mig, og holdt mit hår når jeg brækkede mig(brækkede mig konstant). han hjalp mig med at komme op og ned ad sofaen da jeg var MEGET stor, han købte vindruer og is til mig, da det var det eneste jeg kunne få ned.. han sad og holdte på min mave og mærkede når hun sparkede.. han var næsten med til alle scanninger og jordmor besøg.. da hun blev født var han en stooor hjælp og han klippede stolt navlestrengen.. han gav hende sit første sæt tøj på og var pavestolt.. da jeg lå på sygehuset med hende og selvom han passede de to store, kom de to store og farmand på besøg hver middag, og far kom alene om aftenen og besøgte mig og lillepigen.. I starten havde han lillepigen om natten hvor de to sad og så tv hele natten nu tager han stolt den lille med i klapvognen og viser hende frem til vennerne.. dejlig mand kunne ikke drømme om en bedre far til mit barn

Anmeld

7. juni 2011

regalprime

MaybeBaby skriver:

Ja tak! Butikken jeg arbejder i ligger i gågaden, så der kommer bare ingen vind igennem OG i dag af alle dage valgte vores airconditioner at dø! Jeg sad stille og svedte - FØJ! Men har 5 uger tilbage på arbejdet og så 6 ugers ferie og 4 ugers barsel, så det går nok

Ja puha da, du skal passe på du ikk smelter væk så Hold da op det lyder dejligt med alt det ferie også barsel bagefter. S kan du rigtig gå hjemme og nyde det indtil i skal være forældre og få de sidate ting på plads også Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.