Manden og maven - historier om rigtige mænd, tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

MaybeBaby

regalprime skriver:

Var det rally show i ringkøbing du var til??? Vi var der selv og manden skulle have kørt, men bilen vil desværre ikk som ham Men min mand glædet sig også meget og viste stolt min mave frem til alle en hver han kendte

Ja, det var det nemlig vi er fra en lille ny uden for Ringkøbing og en skam med bilen! Vi var der også kun lige 2,5 time pga min lænd, men fik ikke set så meget rally, da vi var der, da ham Ryan kørte galt. Det tog jo en god del af den eftermiddag at få dem forsigtigt ud igen. Men skønt med opmærksomheden - det bliver man ikke så træt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

***S***

MaybeBaby skriver:

Som en anden også har skrevet, så er der mange debatter om utro mænd eller mænd, der ændrer sig negativt i takt med, at maven bliver størrer. Så nu synes jeg, det er på tide at fremhæve de mænd, der faktisk tager ansvaret til sig og glæder sig til at blive far, og jeg vil da gerne begynde så sent som i går var vi til rally, der blev holdt i byen. Og behøves jeg at sige, at det jo var flest af hans kammerater vi mødte - også mange "brianer" fra før vi blev kærester, da han arbejde ved Peugeot, som er et helt andet sted i livet end han er. Og I skulle have set ham... Hver eneste gang han så en, han kendte, var de første ord, han sagde: SE!!! med er stort smil, og aede mig på maven! Det er vildt, så stolt han er over, at skulle blive far, og hans kærlighed til mig er kun vokset med maven og jeg undskylder for, at det hele er rodet sammen, men computeren har lagt sig til at dø, så det bliver lige en iPhone udgave - kan jo ikke undvære baby.dk

For alle de stolte mænd!

Hvor er det skønt din mand er SÅ glad og stolt!

Jeg skal bestemt heller ikke klage over min kære mand, han er os rigtig glad og stolt og fortæller det gerne til alle han kender!  Og vores kærlighed er kun vokset sammen med maven!  Han gør alt for at gøre mig glad og tilfreds! Og den første gang han mærkede baby sparke, den dag glemmer jeg aldrig!!!

Anmeld

6. juni 2011

regalprime

MaybeBaby skriver:

Ja, det var det nemlig vi er fra en lille ny uden for Ringkøbing og en skam med bilen! Vi var der også kun lige 2,5 time pga min lænd, men fik ikke set så meget rally, da vi var der, da ham Ryan kørte galt. Det tog jo en god del af den eftermiddag at få dem forsigtigt ud igen. Men skønt med opmærksomheden - det bliver man ikke så træt af

Ja det var noget værre noget. Men de er heldigvis begge okay. Co-driveren blev dog fløjet til Århus, og jeg ved ikk om han er kommet tilbage igen. Men hvor var det synd for dem og for ham, første gang han er med ud at køre ender sådan. Rigtig synd men desværre det der kan ske. Må ærligt inderømme at jeg lige der var glad for min mand ikk kørte med alligevel Selvom han har mere bur i end de fleste rally biler har, men stadig Ja de kørte kun 1 heat og røver heatet desværre, det var lidt trist

Ja opmærksomhed er rigtig dejligt, og det får du jo så også rigeligt af så vidt man lige kan læse sig til Det er jo kun dejligt Hvornår har du termin så??

Anmeld

6. juni 2011

MorTilMalene

min kæreste var også helt høj på at skulle være far.. kan havde et scannings billed med i lastbilen så han kunne vise dem alle sammen a han skulle være far.. heeh.. og nu render han rundt med billeder af hende på sin tlf og det er ham der går med hende i bæresele og klapvogn.. hehe.. og hver gang vi mmødte nye mennesker skulle de også lige vide at vi skulle have Malene pigen.. han er så glad for sin prinsesse.. og hun er godt nok ogsåå glad for ham.. hun får det største smil på når hun kan se og høre ham lige meget hvor sur hun var før bliver hun glad når han kommer hjem.. heeh...

Anmeld

6. juni 2011

aya-zia

MaybeBaby skriver:

en lille by uden for ringkøbing hehe OGSÅ MIG

Anmeld

6. juni 2011

kiwilouise

min mand har også bare været fantastisk lige fra begyndelsen af. han har taget mine børn til sig som var det hans egne - og vores bebs der vokser i mavsen får så meget opmærksomhed hver dag. han elsker at nusse og snakke til baby og får julelys i øjnene hver gang den sparker  

nu er der ikke langt til fødslen og det eneste han snakker om lige nu er hvor stolt han er over at jeg skal være mor til hans barn

og lige så stolt er jeg over at han skal være far til vores lille bebs

Anmeld

6. juni 2011

Clisolka

Jeg har også en kæreste der er en stolt far - med stort F! Igennem graviditeten var han med til alt. Hver en scanning (gik hver 4. uge), lægebesøg og tid hos jordemoder. Han ville ikke misse en ting. 

Han var den første til at holde hende, og det gjorde ham ekstrem glad - dog var han skuffet over, ikke at klippe navlestrengen (jeg fik et aks) 

Han elsker hans lille prinsesse - og viser hende frem, hvis han møder nogle på gaden han ikke har set et stykke tid. Alle skal se hans datter  

Anmeld

6. juni 2011

MaybeBaby

regalprime skriver:

Ja det var noget værre noget. Men de er heldigvis begge okay. Co-driveren blev dog fløjet til Århus, og jeg ved ikk om han er kommet tilbage igen. Men hvor var det synd for dem og for ham, første gang han er med ud at køre ender sådan. Rigtig synd men desværre det der kan ske. Må ærligt inderømme at jeg lige der var glad for min mand ikk kørte med alligevel Selvom han har mere bur i end de fleste rally biler har, men stadig Ja de kørte kun 1 heat og røver heatet desværre, det var lidt trist

Ja opmærksomhed er rigtig dejligt, og det får du jo så også rigeligt af så vidt man lige kan læse sig til Det er jo kun dejligt Hvornår har du termin så??

Jeg er sat til 18/9, så der er lige en 15 uger tilbage - og de kan hurtigt gå da! hvad med dig?

Anmeld

6. juni 2011

MaybeBaby

aya-zia skriver:

en lille by uden for ringkøbing hehe OGSÅ MIG

Nej hvor hyggeligt. Hvilken by er det så? Kan det passe, at jeg engang har læst at I bor i Hee? Eller så må jeg huske forkert.

Anmeld

6. juni 2011

Millesmammi

MaybeBaby skriver:

Som en anden også har skrevet, så er der mange debatter om utro mænd eller mænd, der ændrer sig negativt i takt med, at maven bliver størrer. Så nu synes jeg, det er på tide at fremhæve de mænd, der faktisk tager ansvaret til sig og glæder sig til at blive far, og jeg vil da gerne begynde så sent som i går var vi til rally, der blev holdt i byen. Og behøves jeg at sige, at det jo var flest af hans kammerater vi mødte - også mange "brianer" fra før vi blev kærester, da han arbejde ved Peugeot, som er et helt andet sted i livet end han er. Og I skulle have set ham... Hver eneste gang han så en, han kendte, var de første ord, han sagde: SE!!! med er stort smil, og aede mig på maven! Det er vildt, så stolt han er over, at skulle blive far, og hans kærlighed til mig er kun vokset med maven og jeg undskylder for, at det hele er rodet sammen, men computeren har lagt sig til at dø, så det bliver lige en iPhone udgave - kan jo ikke undvære baby.dk

det er så dejligt! min kæreste er også over lykkelig for at skulle være far. og jeg har også mille på 15 måneder som jo ikke er hans, men han kommer der og tager til sig som sin egen 100%! det synes jeg er utrolig flot at en ung mand på 18 år! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.