Manden og maven - historier om rigtige mænd, tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.899 visninger
39 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

MaybeBaby

Som en anden også har skrevet, så er der mange debatter om utro mænd eller mænd, der ændrer sig negativt i takt med, at maven bliver størrer. Så nu synes jeg, det er på tide at fremhæve de mænd, der faktisk tager ansvaret til sig og glæder sig til at blive far, og jeg vil da gerne begynde så sent som i går var vi til rally, der blev holdt i byen. Og behøves jeg at sige, at det jo var flest af hans kammerater vi mødte - også mange "brianer" fra før vi blev kærester, da han arbejde ved Peugeot, som er et helt andet sted i livet end han er. Og I skulle have set ham... Hver eneste gang han så en, han kendte, var de første ord, han sagde: SE!!! med er stort smil, og aede mig på maven! Det er vildt, så stolt han er over, at skulle blive far, og hans kærlighed til mig er kun vokset med maven og jeg undskylder for, at det hele er rodet sammen, men computeren har lagt sig til at dø, så det bliver lige en iPhone udgave - kan jo ikke undvære baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Wimmie

MaybeBaby skriver:

Som en anden også har skrevet, så er der mange debatter om utro mænd eller mænd, der ændrer sig negativt i takt med, at maven bliver størrer. Så nu synes jeg, det er på tide at fremhæve de mænd, der faktisk tager ansvaret til sig og glæder sig til at blive far, og jeg vil da gerne begynde så sent som i går var vi til rally, der blev holdt i byen. Og behøves jeg at sige, at det jo var flest af hans kammerater vi mødte - også mange "brianer" fra før vi blev kærester, da han arbejde ved Peugeot, som er et helt andet sted i livet end han er. Og I skulle have set ham... Hver eneste gang han så en, han kendte, var de første ord, han sagde: SE!!! med er stort smil, og aede mig på maven! Det er vildt, så stolt han er over, at skulle blive far, og hans kærlighed til mig er kun vokset med maven og jeg undskylder for, at det hele er rodet sammen, men computeren har lagt sig til at dø, så det bliver lige en iPhone udgave - kan jo ikke undvære baby.dk

Hvor skønt at din mand er så ekstatisk

Min mand er nu heller ikke at klage over - han oser også af stolthed over at skulle være far, og han vil deltage i alt hvad der hedder undersøgelser og scanninger

Der er ikke voldsomt meget mave her endnu, men jeg tror faktisk han glæder sig til at vise mig frem med kæmpemave... han spørger ofte "kan man se noget endnu" og "løft lige blusen op så jeg kan se om den er vokset"

Men herhjemme var det også ham der var skruk

Anmeld

3. juni 2011

Sitrani

Min kæreste er også dejlig på det punkt.... Han glæder sig rigtig meget til at vi skal have en lille baby herhjemme... og viser også "maven" frem (altså min!) til dem han kender..

Det er så hyggeligt at se, hvor glad han er  Jeg ville aldrig have børn med nogen andre end ham!

Det er ret stort at lave et lille nyt menneske sammen.. Fantastisk!

Anmeld

3. juni 2011

Meliora

MaybeBaby skriver:

dejligt at høre Og god ide med det her indlæg, jeg synes nemlig også tit der er fokus på tabermænd herinde der er ligeglade med børn og kærester

Min kæreste er heldigvis så skruk som mig, og glæder sig til vi skal i behandling næste år. Den andenn dag kom han hjem og sagde 'Jeg ved hvad vores barn skal hedde hvis det bliver en pige!' Hihi

Anmeld

3. juni 2011

twinny

hvor skøn en mand du har....

Min mand viser også stolt min mave frem og taler om den hele tiden. Til sine venner...  Tror nogen gange ham ønsker at bære den.  

Anmeld

3. juni 2011

Nettemor

sådan var min mand også

det er fantastisk og jeg kan ikke forestille mig ikke at have ham at dele det hele med. så jeg er med på vognen og siger at han er den eneste jeg nogensinde skal have børn med. (og vi laver nogle dejlige af slagsen)

og efter vores søn kom til verden var det også rigtig ofte ham der gik med barnevognen. og han stråler. da vores søn var ca 5 mdr var der sportsfest i hans hjemby. som han altid er med til. så han spurgte om vi ikke også godt ville med så han kunne vise sin dejlige dreng frem til alle gutterne!!

Anmeld

3. juni 2011

Kofoed.

Kæresten min er også med til alt, selv da jeg blev sygemeldt, var han med til lægen, måtte pænt sige nej til ham, da jeg skulle have en "muligheds attest".

Herhjemme er maven stor, men aktiviteten lille, så da jeg i tirsdag selv for første gang mærkede aktivitet udenpå maven, så blev han jaloux, men da han lagde hånden på maven, så stoppede tøsen brat. Så igår går jeg med bar maven og han går imod mig, ligger hænderne på maven og siger "nu er det vist på tide, at jeg også mærker dig derinde"... Han har det stadig til gode.

Dejlige mænd i har jer

Anmeld

3. juni 2011

Vivian87

Hvor dejligt at høre med alle de stolte mænd og kommende fædre min mand er også ovenud lykkelig! Han er dog ude og sejle de næste mange måneder og kan derfor ikke deltage i diverse undersøgelser og scanninger, men han deltager så meget han kan på afstand! Han har købt en "babykalender for fædre" så han kan læse om hvad det sker, og er herinde på baby.dk hver tirsdag (hvor jeg går ind i en ny uge) for at læse om den kommende uge Da han først kommer hjem på leave sidst i juli er der heller ikke nogen i familien der ved noget endnu, og han glæder sig som et lille barn til jul til at komme hjem og fortælle hans forældre at han skal være far han er simpelthen fantastisk!!

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

de eksistere skam. Her er det dog papfaren og efter graviditeten. Men tror aldrig jeg har set en være så glad for et barn der egentlig ikke er kød og blod

Anmeld

3. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Så vil jeg da lige fortælle om min dejlige kæreste.. For det første var det ham der startede med og smide mine p-piller væk (selvfølgelig med min accept(staves)), og da jeg blev gravid efter et års prøven fældede han da også en tåre.. Og efter hånden som maven voksede var han da bare ellevild, hvornår var næste scanning, næste jordmoder, hvornår sparker hun osv.. Og jeg måtte ingenting lave, bare slappe af, jeg måtte ikke så meget som bære et par mælk, eller noget, heller ikke gøre rent (så det gjorde jeg når han var på arbejde ) Til kønsscanningen da vi hørte det var en pige, udbrød han, 'vi skal have en lille prinsesse' Og alle han mødte skulle høre at han skulle være far til en lille prinsesse! Og hvis jeg havde lidt ondt eller noget fik han det dårligt og blev så bekymret..
Og så endelig til fødslen, var han så fantastisk, han heppede og støttede og synes det var så fantastisk, da hun så kom ud så fældede han da også et par tårer..

Og nu er han bare en perfekt far og elsker sin prinsesse og hun elsker ham..

- Malene & Maja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.