Hvor skønt med alle de dejlige historier 
Min lille Lukas i maven var ikk planlagt eller noget.. Vi skulle vente nogle år, da min kæreste skal have uddannelse og jeg skulel finde en job der gav lidt bedre penge (hvilket ikk er nemt i den her tid) Så da jeg fandt ud af at jeg var gravid, blev jeg lidt nervøs over hans reaktion... Jeg var slet ikk tvivl om jeg skulle have den eller ej.. Jeg har altid vidst at jeg skulle have børn, og hvis jeg blev gravid ville jeg ikk kunne få mig selv til at få en abort!
Så da jeg fortalte ham det var reaktionen heller ikk god.. Han var rimelig meget negativ!!! Og vi snakkede og snakkede, og blev enige om at det skulel nok gå.. For som han sagde ville han jo gerne have den, men han tænkte pengemæssigt om det kunne gå...
Og nu er jeg 25+0, og alt er godt! Han er så stolt og glad, og roser og hjælper mig hele tiden! Når jeg synes at jeg er tyk, så fortæller han mig at jeg stadig er total lækker
og at jeg ikk er tyk, jeg er gravid
haha...
Han glæder sig rigtig meget til at blive far, og er med ud at købe ting og vælger også de ting som han synes at lille Lukas skal have eller vil se pænt ud 
Lige en lille historie, som blev rimelig lang.. Haha..
Mette 25+0
Anmeld