Manden og maven - historier om rigtige mænd, tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Anette&Sophia

MaybeBaby skriver:

Som en anden også har skrevet, så er der mange debatter om utro mænd eller mænd, der ændrer sig negativt i takt med, at maven bliver størrer. Så nu synes jeg, det er på tide at fremhæve de mænd, der faktisk tager ansvaret til sig og glæder sig til at blive far, og jeg vil da gerne begynde så sent som i går var vi til rally, der blev holdt i byen. Og behøves jeg at sige, at det jo var flest af hans kammerater vi mødte - også mange "brianer" fra før vi blev kærester, da han arbejde ved Peugeot, som er et helt andet sted i livet end han er. Og I skulle have set ham... Hver eneste gang han så en, han kendte, var de første ord, han sagde: SE!!! med er stort smil, og aede mig på maven! Det er vildt, så stolt han er over, at skulle blive far, og hans kærlighed til mig er kun vokset med maven og jeg undskylder for, at det hele er rodet sammen, men computeren har lagt sig til at dø, så det bliver lige en iPhone udgave - kan jo ikke undvære baby.dk

mange tak! haha.

jeg kan da sige så meget om min mand, at han er meget overbeskyttende overfor lille blypper, og han nærmest "bestemmer" hvad jeg må gøre - men han smørre også min mave ind hver aften, og ligger bagefter med armen om maven :')

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Mettefpigen

Hvor skønt med alle de dejlige historier

Min lille Lukas i maven var ikk planlagt eller noget.. Vi skulle vente nogle år, da min kæreste skal have uddannelse og jeg skulel finde en job der gav lidt bedre penge (hvilket ikk er nemt i den her tid) Så da jeg fandt ud af at jeg var gravid, blev jeg lidt nervøs over hans reaktion... Jeg var slet ikk tvivl om jeg skulle have den eller ej.. Jeg har altid vidst at jeg skulle have børn, og hvis jeg blev gravid ville jeg ikk kunne få mig selv til at få en abort!

Så da jeg fortalte ham det var reaktionen heller ikk god.. Han var rimelig meget negativ!!! Og vi snakkede og snakkede, og blev enige om at det skulel nok gå.. For som han sagde ville han jo gerne have den, men han tænkte pengemæssigt om det kunne gå...

Og nu er jeg 25+0, og alt er godt! Han er så stolt og glad, og roser og hjælper mig hele tiden! Når jeg synes at jeg er tyk, så fortæller han mig at jeg stadig er total lækker  og at jeg ikk er tyk, jeg er gravid  haha...

Han glæder sig rigtig meget til at blive far, og er med ud at købe ting og vælger også de ting som han synes at lille Lukas skal have eller vil se pænt ud

Lige en lille historie, som blev rimelig lang.. Haha..

Mette 25+0

Anmeld

3. juni 2011

Jonna1979

Dejlig tråd jeg snakkede lige med min kæreste i morges og fortalte ham at jeg måtte jo indrømme jeg har en fantastisk prins når jeg læser historierne herinde.

Min Kæreste er også så klar til at være far vi skulle have lidt hjælp til projekt baby da jeg har PCO men han tog det i stiv arm.

Mens jeg er gravid er det ham der minder mig om hvad jeg må og ikke må og han fortæller stolt til alle at han skal være far og glæder sig. den ene dag havde han været i babysam og købt den skønneste kjole til vores Prinsesse.

Så kan ikke klage har den skønneste kæreste.

Og tak for denne tråd

Anmeld

4. juni 2011

cordelia

Han er nu skøn, den kære mand du har fundet dig.

Når jeg tænker på hvor fantastisk han er med sin niece, så kan jeg forestille mig hvor überfantastisk han bliver med sin egen lille guldklump.

Anmeld

4. juni 2011

MaybeBaby

cordelia skriver:

Han er nu skøn, den kære mand du har fundet dig.

Når jeg tænker på hvor fantastisk han er med sin niece, så kan jeg forestille mig hvor überfantastisk han bliver med sin egen lille guldklump.

BANG! Og så kom min søster på, hva rart at se dig herinde Og ja, tror bestemt at jeg har været heldig - men nu var det også ham, der var skruk fra starten af

Anmeld

4. juni 2011

B&J

Min kæreste var også super sød hver gang vi mødte folk eller gamle venner han skrev med så var det det første de skulle vide, og hver gang vi var til scanning sagde han se ej se og se  han var så sød

Anmeld

4. juni 2011

cordelia

MaybeBaby skriver:

BANG! Og så kom min søster på, hva rart at se dig herinde Og ja, tror bestemt at jeg har været heldig - men nu var det også ham, der var skruk fra starten af

Jeps, BANG og snavset er.......nå nej.

Anmeld

4. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

min mand er også stolt over at skulle være far..

han siger også tit at han får sommerfugle i maven og bliver lidt nervøs når han tænker på det...

Han er også super god til at passe ekstra på mig...

f.eks. det med at sætte og rejse sig er han lige ved siden af mig og klar med en hånd hvis det kniber...

Han er også med til at min vægt ikke er 3-cifret som den ellers sagtens kunne være da han sørger for at vi får varieret mad og sørger for at stoppe mig hvis jeg får et af mine ædeflip... det er mig der laver maden men han er meget med til at bestemme det og sige ting som: "ej skat ikke mere æg, vi skal passe på med kolesterolen" da vi havde fået hård kogt æg til morgenmad idag...

Han aer også meget på maven og kigger mig dybt i øjnene og smiler... og spørger hvad det er der er derinde...

Anmeld

4. juni 2011

tinasmor

Enig trådstarter! Rigtige mænd glæder sig til at blive far og (eller være far hvis man allerede har ét barn) Jeg anser alle dem som er utro eller ubehøvlede overfor kæresten eller som værende ligeglade, for værende umodne vatnisser. Men tænker også lidt, at man forhåbenlig kender den mand så godt at man ved hvordan han er INDEN man vælger at bliver forældre sammen.

HIP HIP for alle de vidunderlige fædre.

Ps når man nogle gange læser de historier der er her inde så bliver man sgu næsten nyforelsket i sin egen dejlige mand.

Anmeld

4. juni 2011

regalprime

Var det rally show i ringkøbing du var til??? Vi var der selv og manden skulle have kørt, men bilen vil desværre ikk som ham Men min mand glædet sig også meget og viste stolt min mave frem til alle en hver han kendte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.