ting der er stjålet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Carina:-)

Mi skriver:

Jeg ved med sikkerhed at ingen i min omgangskred stjæler!!!!!! Og det kan jeg sige uden at blinke

Hvordan kan du være så skråsikker på det?

Jeg går da også udfra at ingen af mine venner stjæler,men af den simple grund at jeg ikke er sammen med dem 7/24 kan jeg da kun sige at det går jeg udfra -men kan reelt ikke vide det.

Der er jo ingen der lige sidder ,og slynger over bordet "Forresten så lavede jeg lige et indbrud i går"

Det er jo også de færreste der vil indrømme at de tæver konen/børnene eller manden.

Drikker eller er pædofil.

Men alligevel så sker de ting ,og altid er der nogen der siger at det troede man ikke om den person...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Mi

Carina:-) skriver:

Hvordan kan du være så skråsikker på det?

Jeg går da også udfra at ingen af mine venner stjæler,men af den simple grund at jeg ikke er sammen med dem 7/24 kan jeg da kun sige at det går jeg udfra -men kan reelt ikke vide det.

Der er jo ingen der lige sidder ,og slynger over bordet "Forresten så lavede jeg lige et indbrud i går"

Det er jo også de færreste der vil indrømme at de tæver konen/børnene eller manden.

Drikker eller er pædofil.

Men alligevel så sker de ting ,og altid er der nogen der siger at det troede man ikke om den person...

Jeg kender mine venner godt og kender deres moral. Og nej, ikke én af mine venner begår indbrud!!! Jeg kan slet ikke forestille mig at jeg skulle have venner, hvor jeg overhovedet kunne være i tvivl om, hvorvidt de kunne finde på at begå et indbrud.

Anmeld

2. juni 2011

Mi skriver:

Jeg kender mine venner godt og kender deres moral. Og nej, ikke én af mine venner begår indbrud!!! Jeg kan slet ikke forestille mig at jeg skulle have venner, hvor jeg overhovedet kunne være i tvivl om, hvorvidt de kunne finde på at begå et indbrud.

Men du kan vel godt se min pointe i at de færreste ville sige Det vidste vi godt ,hvis et familemedlem /ven what ever blev taget i noget kriminelt.

Folk lufter jo ikke sådanne ting ,andet end hvis de er sikre på at det ville blive godt modtaget.'

Hvis du tager alverdens kriminalhistorier og læser om hvad fam.,venner og naboer udtaler-Så er alle jo forbløffede over at lige den mand/kvisnde kunne finde på det de har gjort.

Og jeg stoler da på vores venner,siger bare at så længe jeg ikke er dem kan jeg aldrig sige jeg ikke kunne blive overrasket.

Anmeld

2. juni 2011

Mi

Carina:-) skriver:

Men du kan vel godt se min pointe i at de færreste ville sige Det vidste vi godt ,hvis et familemedlem /ven what ever blev taget i noget kriminelt.

Folk lufter jo ikke sådanne ting ,andet end hvis de er sikre på at det ville blive godt modtaget.'

Hvis du tager alverdens kriminalhistorier og læser om hvad fam.,venner og naboer udtaler-Så er alle jo forbløffede over at lige den mand/kvisnde kunne finde på det de har gjort.

Og jeg stoler da på vores venner,siger bare at så længe jeg ikke er dem kan jeg aldrig sige jeg ikke kunne blive overrasket.

Mennesker kan blive presset til at gøre mærkelige ting, men lige præcis indbrud kan jeg virkelig ikke forestille mig at nogen jeg kender skulle komme ud i. Men intet her i livet er 100%, så lang kan jeg følge dig.

Anmeld

2. juni 2011

Mi skriver:

Mennesker kan blive presset til at gøre mærkelige ting, men lige præcis indbrud kan jeg virkelig ikke forestille mig at nogen jeg kender skulle komme ud i. Men intet her i livet er 100%, så lang kan jeg følge dig.

Nemlig.

Intet er 100% sikkert-Men det er da rarest at regne med at man bedømmer folk rigtigt

Anmeld

3. juni 2011

Isabella_mor

nu er det heldigvis døde ting.. men jeg kan ikke lade være med at tænke at stakkels den / dem der har fået tingen stjålet..!! 

så af den grund har jeg ikke lyst til at købe eller tage imod hælervarer.. 

jeg vil ikke bruge grunden fordi at jeg ville kunne blive taget for det... men mere den etiske grund og det følelsesmæssige af sagen, at nogen savner det.... 

det er jo ganske forfærdeligt... 

så nej det vil jeg ikke... 

Anmeld

3. juni 2011

Darling<3

Jeg har stemt Ja..

Anmeld

3. juni 2011

Simon's moar <3

Nej, det kunne jeg ikke..
Kender folk der er ligeglade, men har det sådan lidt, at det må de om. De kender min mening og har prøvet at forklare, hvorfor jeg synes det er forkert..

Anmeld

3. juni 2011

DLM

Jeg kender ikke nogen der gør det, men nej det vil jeg ikke ha samvittighed til at kunne tage imod eller købe.

Anmeld

3. juni 2011

Fenris

Nej aldrig nogensinde- men i virkeligheden kan man aldrig vide sig 100% sikker- så det gælder bare om at gøre sit forhåndsarbejde godt , i hvert fald hvis det er noget man skal købe. For dybt ulovligt er det !

- anita

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.