ting der er stjålet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ku du finde på at købe eller ta imod, ting du ved der er stjålet??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.987 visninger
49 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

nvm

fx. en af dine venner står med en hel ny fed fladskærm,guld ur, bærbar eller andet, han enten vil gi dig gratis eller til billige penge, ville du ta imod/købe den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nej det ville jeg ikke. Ville ikke kunne glemme, at det var stjålet, og ikke kunne nyde det så. 

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

Det ville aldrig ske at en af mine venner stod og solgte hælervare...sådanne mennesker er der slet ikke i mit liv og jeg kan end ikke forholde mig til at der er mennesker der gør sådan, det er så langt fra mit liv....omend jeg da godt ved der findes sådanne sørgelige objekter-.

Anmeld

2. juni 2011

An&Jo

nu opholder jeg mig ikke i et sådant miljø, så ville aldrig blive tilbudt hælervarer, og skulle det mod min forventning ske, ja så ville jeg IKKE tage imod det..

Anmeld

2. juni 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
klart nej.

Så tager man del i kagen, og er "medskyldig"

Anmeld

2. juni 2011

MariaJ

Det virker helt usandsynligt at nogen i min omgangskreds skulle tilbyde mig noget, der var stjålet. Men skulle det ske, ville jeg 1) blive fuldstændig mundlam og chokeret, 2) sige nej, 3) give vedkommende en skideballe for at rende rundt med hælervarer.

Anmeld

2. juni 2011

Nessie

Nej, det har jeg aldrig villet kunne få mig til.

Efter vi har haft indbrud, er det noget man har tænkt endnu mere over, har da spekuleret lidt på, hvem der mon nu går rundt med MINE smykker på

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Det ville ikke ske i min omgangskreds - men nej da!! Og det chokerer mig, at der er nogle der har trykket ja. Det er simpelthen noget svineri. Jeg kunne finde på at melde det.

Anmeld

2. juni 2011

nvm

Nessie skriver:

Nej, det har jeg aldrig villet kunne få mig til.

Efter vi har haft indbrud, er det noget man har tænkt endnu mere over, har da spekuleret lidt på, hvem der mon nu går rundt med MINE smykker på

ja jeg kigger da også lidt ekstra på folk om det nu er mine smykker de har på

Anmeld

2. juni 2011

SussieThyssen

nvm skriver:

fx. en af dine venner står med en hel ny fed fladskærm,guld ur, bærbar eller andet, han enten vil gi dig gratis eller til billige penge, ville du ta imod/købe den?

Lad os sige det på den måde..at hvis jeg havde venner, hvor jeg overhovedet behøvede at betvivle deres ærlighed, så ville de ikke være mine venner..så enkelt er det.

Så ja..naturligvis ville jeg sige ja, men være forbløffet.
Men nu ville det slet ikke komme på tale..for selvfølgelig gør man ikke noget så skørt.

I det hele taget er det en situation, som ligger så langt fra min filosofi og indstilling til tingene, så jeg har aldrig oplevet den i min omgangskreds.
Men naturligvis har jeg oplevet det et par gange i min bekendtskabskreds, men de er også hurtigt røget ud af den kreds, fordi jeg kunne fornemme at der var noget lusk ved dem.
I mit univers er der ikke plads til mennesker, der har den indstilling at det er ok at snyde, bedrage, stjæle og lave hurtige fiduser.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.