ting der er stjålet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

nvm

Musen5 skriver:

Jeg har svaret ja....

Må ærligt indrømme at jeg intet problem har v det...

/Mette 32+4

2 der tør at kendes ved sit JA

flot af jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Mormilla

Nej det kunne jeg aldrig finde på!

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

nvm skriver:

fx. en af dine venner står med en hel ny fed fladskærm,guld ur, bærbar eller andet, han enten vil gi dig gratis eller til billige penge, ville du ta imod/købe den?

Nej, jeg ville melde ham. Har ikke respekt for mennesker, der ikke har respekt for andre menneskers egendele, og jeg ved hvor ked af det jeg ville blive over at miste mine ting. Så nej, aldrig i livet.

Anmeld

2. juni 2011

anne2009

Nej heldigvis, har jeg heller ikke sådan nogle venner. Min holdning er bare kort sagt.

HVIS FOLK IKKE KØBER VARE DER ER BLEVET STJÅLET, VIL DER IKKE BLIVE SÅ MEGET INDBRUD.

Så hold jer væk fra hæler varer, tænkt på den stakkels familie der savner den( feks. kamera du har I holden)

Anmeld

2. juni 2011

Carina1977

nvm skriver:

fx. en af dine venner står med en hel ny fed fladskærm,guld ur, bærbar eller andet, han enten vil gi dig gratis eller til billige penge, ville du ta imod/købe den?

Nej bestemt ikke....og jeg er virkelig overrasket over, at der er 20 % herinde, der kunne finde på det

Anmeld

2. juni 2011

Chamomile

Nej, det ville jeg ikke- og ville være enormt skuffet, hvis en ven/bekendt ville give/sælge mig en ting der var stjålet. Det giver ikke ligefrem god karma.

Anmeld

2. juni 2011

MariaJ

Carina:-) skriver:

Jeg synes det er skægt at alle lige skal pointere at sådanne mennesker omgås man sandelig ikke

Det ved man jo i bund og grund ikke om der er nogen i ens omgangskreds der begår indbrud-Jeg tror det ikke ,men jeg ved det ikke.

Og nej jeg ville self. ikke tage imod tyvekoster.

Nej, det er måske heller ikke nødvendigt, men spørgsmålet virkede bare så absurd, fordi jeg virkelig ikke kan forestille mig mine venner ude og begå indbrud. Jeg har nu heller aldrig fået fladskærme eller lignende tilbudt af venner, så har ingen grund til at tro, at jeg nogensinde har været i situationen.

Anmeld

2. juni 2011

slettet_7530

Nej aldrig, har mistet et vennepar af den grund.

Kom til at fortælle dem at jeg ikke gad hører på hvor de havde købt deres ting, samt at jeg ikke gad høre hvor mange sorte penge de lavede, og ville de ikke acceptere det måtte jeg melde dem til SKAT

Anmeld

2. juni 2011

Anitta J

Jeg har svaret ja!
Det har jeg gjort fordi at jeg før i tiden har haft hæler varer, og egentlig var skide lige glad.
Efter jeg er blevet mor har jeg fuldstændigt lagt det miljø på hylden, og ejer ikke noget stjålet, og vil det så absolut heller ikke!

Har selv lige haft indbrud for et par mdr siden, hvor jeg faktisk mistede alle billeder jeg havde gennem tiden. at jeg selv har oplevet det, har gjort at jeg nu render rundt med den mest dårlige samvittighed nogen sinde. tænk at jeg engang har været så lige glad, og faktisk aldrig ringet til politiet når min x kæreste og hans venner lavede indbrud har det rigtig skidt med det den dag idag!

Anmeld

2. juni 2011

Mi

camian skriver:

Jeg har svaret ja!
Det har jeg gjort fordi at jeg før i tiden har haft hæler varer, og egentlig var skide lige glad.
Efter jeg er blevet mor har jeg fuldstændigt lagt det miljø på hylden, og ejer ikke noget stjålet, og vil det så absolut heller ikke!

Har selv lige haft indbrud for et par mdr siden, hvor jeg faktisk mistede alle billeder jeg havde gennem tiden. at jeg selv har oplevet det, har gjort at jeg nu render rundt med den mest dårlige samvittighed nogen sinde. tænk at jeg engang har været så lige glad, og faktisk aldrig ringet til politiet når min x kæreste og hans venner lavede indbrud har det rigtig skidt med det den dag idag!

Man har lov til at blive klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.