ting der er stjålet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

lisesp83

Carina:-) skriver:

Jeg synes det er skægt at alle lige skal pointere at sådanne mennesker omgås man sandelig ikke

Det ved man jo i bund og grund ikke om der er nogen i ens omgangskreds der begår indbrud-Jeg tror det ikke ,men jeg ved det ikke.

Og nej jeg ville self. ikke tage imod tyvekoster.

Så enig. . Eller ens venner, får det fra andre måske

Men nej, jeg kunne heller ikke finde på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville ALDRIG tage imod noget jeg bare havde mistanke til var stjålet...

synes ikke det er i orden at gøre for så er man selv med til at "støtte" deres projekt med at gøre det og på en måde sige at det er ok at stjæle...

Anmeld

2. juni 2011

tazz

Linda83 skriver:

Jeg har stemt ja

Har du lyst til, at fortælle hvorfor?

Der er jo en rimelig risiko for, at blive nuppet og få en bøde eller fængselsstraf

Anmeld

2. juni 2011

L.J.L

Jeg omgåes ikke folk der stjæler, og hvis der en dag kom en og sagde "værsgod denne må du få, den har jeg stjålet", ville jeg takke nej. Når det er sagt så har jeg haft hælervarer i mit hjem, dog først noget jeg har fundet ud af langt tid efter jeg har modtaget det. Og så skal det siges at vi jævnligt tager på loppemarked, om nogle af de varer vi køber der er hælervarer, ja det ved jeg jo af gode grunde ikke noget om.

Anmeld

2. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Kort og godt. NEJ.

Ville ikke kunne lade vær med at tænke på dem som det er stjålet fra. Synes det er respektløs og slet ikke mig!

Hvis ikke jeg har råd til tingene, jah så må jeg jo lade vær med at have det, eller spare op.

Anmeld

2. juni 2011

TbCp

Nej det ville jeg ikke! Og hvis jeg blev tilbudt sådanne vare ville jeg ringe til politiet med det samme!

Anmeld

2. juni 2011

Musen5

Jeg har svaret ja....

Må ærligt indrømme at jeg intet problem har v det...

/Mette 32+4

Anmeld

2. juni 2011

tazz

Musen5 skriver:

Jeg har svaret ja....

Må ærligt indrømme at jeg intet problem har v det...

/Mette 32+4

Går det så begge veje? Så hvis du får stjålet nogle ting, så har du heller ingen problemer med, at se andre gå med det?

Jeg forstår ikke, at I både tør (det er jo temmelig strafbart) og har samvittigheden, når man ved at der er nogen som er rigtig kede af, at miste deres kære eje - og endda har en ekstra udgift ved, at skulle skaffe det igen (hvis det ikke er arvestykker som ikke kan genskaffes). På grund af mig.... Uha, får helt hjertekvababbelse og har ikke engang gjort noget.

Anmeld

2. juni 2011

Mi

Hvis jeg vidste eller havde mistanke om at det var stjålet, så ville jeg bestemt ikke.

En gang skulle vi købe vinduer og døre til vores udestue. Jeg fandt et sted gennem guloggratis som havde nye partier til meget billige penge. Det skulle være et konkurssalg. Men jeg kontaktede for en sikkerheds skyld politiet for at høre om der havde være stjålet et stort parti vinduer, for jeg ville ikke risikere at købe fra en af dem som kører rundt og stjæler fra byggepladserne. Det var heldigvis OK og idag har vi skønne og billige vinduer i udestuen

Anmeld

2. juni 2011

Mi

Carina:-) skriver:

Jeg synes det er skægt at alle lige skal pointere at sådanne mennesker omgås man sandelig ikke

Det ved man jo i bund og grund ikke om der er nogen i ens omgangskreds der begår indbrud-Jeg tror det ikke ,men jeg ved det ikke.

Og nej jeg ville self. ikke tage imod tyvekoster.

Jeg ved med sikkerhed at ingen i min omgangskred stjæler!!!!!! Og det kan jeg sige uden at blinke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.