Grrrr...min far og hans racistiske kommentarer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Majbriteriksen

Uha jeg kender det. Har både en far og en svigerfar som har nogle ret racistiske holdningerne nogle gange. Jeg plejer bare at vende øjne af dem, for syntes at det er dem som fremstår som fjolserne. Nu er vores søn blevet så gammel at han begynder at forstå hvad der bliver sagt (4 år) Og nu er det slut. Har gjort opmærksom på at de ikke får lov at se ungerne hvis de taler grimt imens de hører det. Min far begyndte for et stykke tid siden og jeg truede med at de ikke så børnebørnene i et ½ år, så blev pibe stukket ind.  (de ved godt at jeg mener det) Hader når folk er så snæversynet, det værreste er altid deres formodninger omkring folk  man ikke kender.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

eElak

Eva. skriver:

bliver sgu så gal når han står og lukker alt muligt møg ud omkring min søns gode ven og hans familie hvor faderen er mørk...."hehe...ja, sådan en haleneger, sådan er de jo dernede fra, hva er ham negeren højtuddannet og hans fede kone....." sidder her og syder, og måtte gå med en kommentar til min far at sådan noget gad jeg simpelthen ikke at høre på...helt ærligt, hvad helvede er det for en dårlig humor eller sørgelig primitiv måde at se på andre----øv....

Nå, bare lige et surt opstød herfra....

Sig dog til ham at du ikke vil høre på det lort.. 

Det er det jeg gør, hvis nogen begynder på platte kommentarer om nogle... 

Anmeld

1. juni 2011

Vial

I går gik jeg på en parkeringsplads. Jeg gik forbi to ældre mænd og en ældre kvinde. De har nok været i 80'erne. Hørte brudstykker af en samtale: "de der stammefolk" "de betaler aldrig i busserne", "de sidder altid og fylder på biblioteket".

Synes, det var lidt sjovt..

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

KaLee skriver:

Sig dog til ham at du ikke vil høre på det lort.. 

Det er det jeg gør, hvis nogen begynder på platte kommentarer om nogle... 

Har du ikke læst det jeg har skrevet....eller det har du jo så ikke.

Anmeld

1. juni 2011

eElak

Har du ikke læst det jeg har skrevet....eller det har du jo så ikke.

Jeg har læst det første indlæg og tillod mig at komme med min tanke om det, idet jeg altid kunne læse resten senere... ;-)

Men kan se at jeg ikke læste det grundigt nok - sorry... Donerer du et læsekursus så? ;-)

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Majbriteriksen skriver:

Uha jeg kender det. Har både en far og en svigerfar som har nogle ret racistiske holdningerne nogle gange. Jeg plejer bare at vende øjne af dem, for syntes at det er dem som fremstår som fjolserne. Nu er vores søn blevet så gammel at han begynder at forstå hvad der bliver sagt (4 år) Og nu er det slut. Har gjort opmærksom på at de ikke får lov at se ungerne hvis de taler grimt imens de hører det. Min far begyndte for et stykke tid siden og jeg truede med at de ikke så børnebørnene i et ½ år, så blev pibe stukket ind.  (de ved godt at jeg mener det) Hader når folk er så snæversynet, det værreste er altid deres formodninger omkring folk  man ikke kender.

Jeg gik også og sagde at det der gad jeg bare ikke høre på....men det er hans valg i hans hjem, jeg vil bare ikke høre det og gik.

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Jeg har læst det første indlæg og tillod mig at komme med min tanke om det, idet jeg altid kunne læse resten senere... ;-)

Men kan se at jeg ikke læste det grundigt nok - sorry... Donerer du et læsekursus så? ;-)

Men jeg gjorde jo præcis det du skrev...derfor jeg ikke regnede med du haved læst det-.-...

"sidder her og syder, og måtte gå med en kommentar til min far at sådan noget gad jeg simpelthen ikke at høre på..."

Og nu læste jeg ikke hele dit...hehe..

Anmeld

1. juni 2011

eElak

Eva. skriver:

Men jeg gjorde jo præcis det du skrev...derfor jeg ikke regnede med du haved læst det-.-...

"sidder her og syder, og måtte gå med en kommentar til min far at sådan noget gad jeg simpelthen ikke at høre på..."

Og nu læste jeg ikke hele dit...hehe..

Ok.. Skal vi finde AOF bladet frem og tilmelde os læsekurser sammen?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.