Grrrr...min far og hans racistiske kommentarer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Hi hi ja kan godt se ham for mig... Har et familiemedlem der er præcis lige sådan. Ret belastende at høre på egentlig. Mest fordi han godt ved han pisser sine omgivelser af. Tror han synes det er lidt sjovt at se andre blive forarget.

Ja, præcis...og tror også det lidt er det...min mor hun udstøder i hvert fald en tungt suuuuk, når han starter og siger Kuuuurt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Vingummien

Eva. skriver:

Vi har ikke rigtig så mange her i det gamle pæne villakvarter... og så kom der lige en familie med en meget mørk far og fire unger som ikke ligefrem er opdragede som jeg blev og som mine unger er, men for pokker de knægte er altså skønne....og frie..

Elsker dem, altså de er bare helt. hvad skal man sige naturlige. Og ja man kan så tydelig se forskel i opdragelse

Anmeld

1. juni 2011

L.J.L

Eva. skriver:

bliver sgu så gal når han står og lukker alt muligt møg ud omkring min søns gode ven og hans familie hvor faderen er mørk...."hehe...ja, sådan en haleneger, sådan er de jo dernede fra, hva er ham negeren højtuddannet og hans fede kone....." sidder her og syder, og måtte gå med en kommentar til min far at sådan noget gad jeg simpelthen ikke at høre på...helt ærligt, hvad helvede er det for en dårlig humor eller sørgelig primitiv måde at se på andre----øv....

Nå, bare lige et surt opstød herfra....

Åh hvor jeg kender det! Er selv vokset op med forældre der aldrig har stemt andet end df, og bliver simpelthen så flov over min mors racisistiske bemærkninger når vi er ude sammen, hun er ikke bleg for at nævne deres farve selvom der står en udlændinge ved siden af, Christ! Jeg siger altid til hende at hun skal tale ordentligt og ikke være så snævertsynet...

Anmeld

1. juni 2011

Faith

Eva. skriver:

Ja, præcis...og tror også det lidt er det...min mor hun udstøder i hvert fald en tungt suuuuk, når han starter og siger Kuuuurt...

Hahahahahahahahaha hun har for længst opgivet ham

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Vingummien skriver:

Elsker dem, altså de er bare helt. hvad skal man sige naturlige. Og ja man kan så tydelig se forskel i opdragelse

Jeg tror mere det er fordi de er akademikere og børnene får en fri opdragelse, ikke så meget tid sammen, men den tid der er, der er de bare på og får lov at gøre som de vil...men måske det også er deres kultur, det virker i hvert fald befriende..

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Hahahahahahahahaha hun har for længst opgivet ham

Jep...og han ser på hende og siger...Hvaaaaad? hehe...tossede forældre, imens skred jeg fornærmet med en sur kommentar og i det samme kom min søster hjem og så helt forvirret ud...velkommen til familien mærkelig..

Anmeld

1. juni 2011

Carina:-)

Kender det godt,min store søn er sådan

Det mest underlige er at i hans vennekreds er der flere 2 generation indvandere-Så tror det simpelthen er dårlig humor.

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Lauritz skriver:

Åh hvor jeg kender det! Er selv vokset op med forældre der aldrig har stemt andet end df, og bliver simpelthen så flov over min mors racisistiske bemærkninger når vi er ude sammen, hun er ikke bleg for at nævne deres farve selvom der står en udlændinge ved siden af, Christ! Jeg siger altid til hende at hun skal tale ordentligt og ikke være så snævertsynet...

Min mor er heldigvis slet ikke der...og min far, det er bare virkelig sådan nogle latterlige kommentarer og platte vittigheder...heldigvis stikker det ikke dybt, det ville jeg have det meget skidt med...men for fanden, det er stadig irriterende at høre på..

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Eva. skriver:

Jeg tror mere det er fordi de er akademikere og børnene får en fri opdragelse, ikke så meget tid sammen, men den tid der er, der er de bare på og får lov at gøre som de vil...men måske det også er deres kultur, det virker i hvert fald befriende..

Her hvor jeg bor, er det kulturen. Jeg er i hvert fald opdraget på en anden måde en dem. Hvad angår at snakke med naboer osv. Når jeg ser en dansker vader jeg jo ikke bare hen og snakker, men det gør de jo bare, alle er lige

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Carina:-) skriver:

Kender det godt,min store søn er sådan

Det mest underlige er at i hans vennekreds er der flere 2 generation indvandere-Så tror det simpelthen er dårlig humor.

Ja, jeg tror også bare det er dårlig humor...det samme kører de omkring bøsser og lesbiske....og håndværkere fra polen og ja...alt der er faktisk...hehe...hvor er det egentlig plat nu jeg tænker over det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.