Grrrr...min far og hans racistiske kommentarer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Aves.

Vingummien skriver:

Her hvor jeg bor, er det kulturen. Jeg er i hvert fald opdraget på en anden måde en dem. Hvad angår at snakke med naboer osv. Når jeg ser en dansker vader jeg jo ikke bare hen og snakker, men det gør de jo bare, alle er lige

Ok...det oplever jeg ikke...konen her er dansk og de er meget danske i det...hvis man kan sige det sådan...men super flinke.. ogd e børn er SÅ smukke...tror de er fra afrika et sted, faderens familie...meget mørke og smukke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Carina:-)

Eva. skriver:

Ja, jeg tror også bare det er dårlig humor...det samme kører de omkring bøsser og lesbiske....og håndværkere fra polen og ja...alt der er faktisk...hehe...hvor er det egentlig plat nu jeg tænker over det...

Åh ja.

Og tykke piger,på trods af at hans kæreste er en meget buttet skøn pige

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Carina:-) skriver:

Åh ja.

Og tykke piger,på trods af at hans kæreste er en meget buttet skøn pige

jaja...og blondine vittigheder...hehehe..ved at være sådan er de jo selv dem der fremstår mest karikeret...rigtig håndværker dum...

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Eva. skriver:

bliver sgu så gal når han står og lukker alt muligt møg ud omkring min søns gode ven og hans familie hvor faderen er mørk...."hehe...ja, sådan en haleneger, sådan er de jo dernede fra, hva er ham negeren højtuddannet og hans fede kone....." sidder her og syder, og måtte gå med en kommentar til min far at sådan noget gad jeg simpelthen ikke at høre på...helt ærligt, hvad helvede er det for en dårlig humor eller sørgelig primitiv måde at se på andre----øv....

Nå, bare lige et surt opstød herfra....

sådan er min far også 

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Maggieh skriver:

sådan er min far også 

Det er altså bare slet ikke sjovt...det kan de gemme til gutterne....jeg bliver SÅ provokeret...røvbanan, han kan sgu selv være en blegfed hvid ting..

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Eva. skriver:

Det er altså bare slet ikke sjovt...det kan de gemme til gutterne....jeg bliver SÅ provokeret... røvbanan, han kan sgu selv være en blegfed hvid ting..

JA, det gør jeg også !!! 

same here !! 

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Maggieh skriver:

JA, det gør jeg også !!! 

same here !! 

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Uhh, jeg kender det! Da jeg var 17 var jeg på kinesisk restaurant med min far og hans kone, og han gav den ikke for lidt med "japsere" og "kinøjsere"  Jeg var ved at dø af skam, og han blev simpelthen mere og mere stædig og brovtende jo mere jeg viste ham at han var out of line. Han siger desuden at hvis han "havde nosserne til det" så stemte han sgu DF næste gang så vi kunne få de "perkere" til at arbejde eller skride. Jeg er ved at dø af skam når han siger den slags!!! ÆV, hvor er det skammeligt!!! 

Anmeld

1. juni 2011

TbCp

Uha jeg har en moster som altid skal fyre racistiske ting af!!!
Det er sådan noget plat noget som "ja nu har der været indbrud... det er garanteret en af de sorte".... og "Ja de skulle sgu bare sendes hjem alle de sorte"...  Og forsøger man så at gå ind i en diskussion aner hun ikke hvad hun skal sige.....

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

TbCp skriver:

Uha jeg har en moster som altid skal fyre racistiske ting af!!!
Det er sådan noget plat noget som "ja nu har der været indbrud... det er garanteret en af de sorte".... og "Ja de skulle sgu bare sendes hjem alle de sorte"...  Og forsøger man så at gå ind i en diskussion aner hun ikke hvad hun skal sige.....

LIGE PRÆCIS....uhh, det er sgu bare smådumme primitive mennesker der skal være sjove...argghhh...bare så træls..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.