Grrrr...min far og hans racistiske kommentarer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.753 visninger
37 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Aves.

bliver sgu så gal når han står og lukker alt muligt møg ud omkring min søns gode ven og hans familie hvor faderen er mørk...."hehe...ja, sådan en haleneger, sådan er de jo dernede fra, hva er ham negeren højtuddannet og hans fede kone....." sidder her og syder, og måtte gå med en kommentar til min far at sådan noget gad jeg simpelthen ikke at høre på...helt ærligt, hvad helvede er det for en dårlig humor eller sørgelig primitiv måde at se på andre----øv....

Nå, bare lige et surt opstød herfra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Vingummien

hold da op.

Er det også når din søn høre på det?

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Vingummien skriver:

hold da op.

Er det også når de søn høre på det?

Håber jeg godt nok ikke....men det var det ikke her...han skal også lige prøve på det...tror det er et forsøg på at være sjov..han er sgu så akavet...langt fra min mor og min søster og jeg...men ok, måske der skal være lidt modtryk til os rummelige pædagogtyper...men for fanden en spade altså...

Anmeld

1. juni 2011

Faith

Uvidenhed, fordomme og generelisering tænker jeg....

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Uvidenhed, fordomme og generelisering tænker jeg....

Dårlig humor tror jeg nu mest det er et tegn på...heldigvis...for racist det har han vidst ikke energi til at rode sig ud i...men bliver så træt af det der håndværker høhø...

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Eva. skriver:

Håber jeg godt nok ikke....men det var det ikke her...han skal også lige prøve på det...tror det er et forsøg på at være sjov..han er sgu så akavet...langt fra min mor og min søster og jeg...men ok, måske der skal være lidt modtryk til os rummelige pædagogtyper...men for fanden en spade altså...

Nårh, var i hvert fald tændt af hvis min far sagde sådan noget i nærheden af min dreng.

Tror du ikke det er en far ting, altså tænker alderen? og nogle lufter det mere end andre.

altså min far var ikke ligefrem den stolte da jeg som 17 årig kom slæbende med en der ikke var dansker, at vi så var sammen i flere år, det er så hvad det er

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Vingummien skriver:

Nårh, var i hvert fald tændt af hvis min far sagde sådan noget i nærheden af min dreng.

Tror du ikke det er en far ting, altså tænker alderen? og nogle lufter det mere end andre.

altså min far var ikke ligefrem den stolte da jeg som 17 årig kom slæbende med en der ikke var dansker, at vi så var sammen i flere år, det er så hvad det er

Jo, alder og så det område han arbejder indenfor...det er sådan rigtig latterlig håndværker humor... jeg var også blevet gal, men tror ikke han kunne finde på det...

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Eva. skriver:

Jo, alder og så det område han arbejder indenfor...det er sådan rigtig latterlig håndværker humor... jeg var også blevet gal, men tror ikke han kunne finde på det...

Ah ja det gør det nok ik bedre.

Emils venner er faktisk alle sammen mørke af drengene de leger nu ligesom ham

Anmeld

1. juni 2011

Faith

Eva. skriver:

Dårlig humor tror jeg nu mest det er et tegn på...heldigvis...for racist det har han vidst ikke energi til at rode sig ud i...men bliver så træt af det der håndværker høhø...

Hi hi ja kan godt se ham for mig... Har et familiemedlem der er præcis lige sådan. Ret belastende at høre på egentlig. Mest fordi han godt ved han pisser sine omgivelser af. Tror han synes det er lidt sjovt at se andre blive forarget.

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Vingummien skriver:

Ah ja det gør det nok ik bedre.

Emils venner er faktisk alle sammen mørke af drengene de leger nu ligesom ham

Vi har ikke rigtig så mange her i det gamle pæne villakvarter... og så kom der lige en familie med en meget mørk far og fire unger som ikke ligefrem er opdragede som jeg blev og som mine unger er, men for pokker de knægte er altså skønne....og frie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.