HejHej piger 
Jeg er har fået lavet bryster af Susanne arffmann idag 
Hun er meget venlig. Jeg har givet 26000 kr. Det er et tilbud hun kører med indtil januar måned. Operationen tog ca en time. Jeg fik det lagt ind under brystmusklen, da man så kan tjekke om man har kræftknuder og man kan amme. Det kan man ikke, hvis implantatet ligger uden på musklen. Jeg fik 350 ml i, havde dog lidt bryst selv. Jeg var frisk med det samme, da jeg vågnede. Fik lov at tage hjem en time efter operationen og fik smertestillende medicin med mig hjem. Jeg skal til tjek på mandag og glæder mig rigtig meget til at se resultatet. Jeg fik dog høj profil, da det var langt fra min skulder og ned til brystet. Jeg fik runde implantater i, da der er større risiko for infektion ved de dråbeformede. Og fik lagt snittet under brystet, da arret vil være mere tydligt, hvisfan får det ved brystvorten. Ville egentlig helst ha lagt snittet under armhulen, men igen større risiko for infektion og man kan ikk Få ligeså sikre implantater den vej. Smerten er mindre, hvis man får det lagt over musklen, men vil helt klart anbefale, at få det lagt under musklen. Jeg spurgte med hensyn til alkohol nytårsaften og jeg måtte gerne drikke, bare det var med måde. Ikke pga alkoholen skulle påvirke selve operationen. Men fordi hun var bange for, at folk gik ind i en. Kan se folk skriver dårlige ting med til hensyn til operationen i Polen. Der er et sted, hvor de laver 22500, kender flere der har fået det lavet der. Og alle er tilfredse. Der er en klinik i Valby, hvor det hele foregår igennem, hvor lægen kommer til Danmark og laver en forundersøgelse på patienten. Du er indlagt 3 dage på et patienthospital, hvor du har dræn i, hvilket gør at du heler hurtigere. det er meget effektivt, da dit blod jo bliver presset ud. Jeg havde overvejet Polen, men det var alt for besværligt for mig at rejse frem og tilbage her i julen. Den klinik man skal henvende sig til, har også tilknytning til Susanne arffmann. Plus man har en guide ved sin side hele tiden i Polen.
Mh
Anmeld