Alle jer med "silli-patter"....read this.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

FrkDitte

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

har hørt rigtig godt om Yanhee hospital i Bangkok eller Phuket...
De er super dygtige i Thailand.

Kig evt. på www.destinationbeauty.com

Jeg har fået lavet en lille operation på det hospital. Fik fjernet lidt "ekstrahud" på øjenlågene..så tit meget træt ud.

Er meget tilfreds med resultatet. Det er meget dygtige læger der er der.

Jeg ville dog ikke turde få lavet en større operation der, såsom bryst eller næseoperation. Simpelhen fordi der er meget større risici forbundet med det.

Man føler sig lidt som en vare på et transportbånd når først man er kommet derind. Men de har virkelig styr på det hele, selvom det ser meget forvirrende ud.

Det er et kæmpe hospital hvor du kan få lavet alt! Der var mange europæere. Jeg gav ca. 4000 kr for min operation. Det er halv pris i forhold til i Danmark.

Men som sagt ville jeg ikke turde at få en brystoperation der.

Knus D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

mh87

HejHej piger

Jeg er har fået lavet bryster af Susanne arffmann idag

Hun er meget venlig. Jeg har givet  26000 kr. Det er et tilbud hun kører med indtil januar måned. Operationen tog ca en time. Jeg fik det lagt ind under brystmusklen, da man så kan tjekke om man har kræftknuder og man kan amme. Det kan man ikke, hvis implantatet ligger uden på musklen. Jeg fik 350 ml i, havde dog lidt bryst selv. Jeg var frisk med det samme, da jeg vågnede. Fik lov at tage hjem en time efter operationen og fik smertestillende medicin med mig hjem. Jeg skal til tjek på mandag og glæder mig rigtig meget til at se resultatet. Jeg fik dog høj profil, da det var langt fra min skulder og ned til brystet. Jeg fik runde implantater i, da der er større risiko for infektion ved de dråbeformede. Og fik lagt snittet under brystet, da arret vil være mere tydligt, hvisfan får det ved brystvorten. Ville egentlig helst ha lagt snittet under armhulen, men igen større risiko for infektion og man kan ikk Få ligeså sikre implantater den vej. Smerten er mindre, hvis man får det lagt over musklen, men vil helt klart anbefale, at få det lagt under musklen. Jeg spurgte med hensyn til alkohol nytårsaften og jeg måtte gerne drikke, bare det var med måde. Ikke pga alkoholen skulle påvirke selve operationen. Men fordi hun var bange for, at folk gik ind i en. Kan se folk skriver dårlige ting med til hensyn til operationen i Polen. Der er et sted, hvor de laver 22500, kender flere der har fået det lavet der. Og alle er tilfredse. Der er en klinik i Valby, hvor det hele foregår igennem, hvor lægen kommer til Danmark og laver en forundersøgelse på patienten. Du er indlagt 3 dage på et patienthospital, hvor du har dræn i, hvilket gør at du heler hurtigere. det er meget effektivt, da dit blod jo bliver presset ud. Jeg havde overvejet Polen, men det var alt for besværligt for mig at  rejse frem og tilbage her i julen. Den klinik man skal henvende sig til, har også tilknytning til Susanne arffmann. Plus man har en guide ved sin side hele tiden i Polen. 

Mh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.