Alle jer med "silli-patter"....read this.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

nvm

jeg vil meget gerne have "nye" bryster, efter 3xammning har de ligsom mistet sin glans fra sine unge dage

jeg er bare meget nervøs for om man vælger det rigtigt hospital, deres erfaring, hygienje, hvor dygtigt de er, osv.

her kommer i så ind i billedet. hvor har i fået lavet jeres, hvordan oplevede i personalet m.m.

del meget gerne både gode og dårlige erfaringer med mig

nygart privat hospital i kbh.. også kendt fra tv..

malou stella fra de unge mødre.

katrine fra single liv.

samt en masse kendte, der har fået det lavet der...

http://www.nygart.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

sandorff

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

har hørt rigtig godt om Yanhee hospital i Bangkok eller Phuket...
De er super dygtige i Thailand.

Kig evt. på www.destinationbeauty.com

uha, nej tak. jeg bliver i DK

Anmeld

2. juni 2011

sandorff

britt skriver:

hey piger.

Sjovt nok jeg lige faldt over den her tråd.

Jeg fik mine ønske babser i tirsdags, jeg fik dem lavet ved susanne arffmann i vejle, igennem klinik instyle Beauty.

Det har været helt fantastisk, fik 400 ml i, og havde kun smerter de første 3 dage (til dem der har fået kejsersnit er smerterne ikke værre end de smerter) ankom på klinikken kl 17 og kørte derfra igen kl 21.00.

Susanne er en fantastisk dygtig/sød kvinde som ved hvad hun snakker om og laver. Prisen er fast igennem instyle Beauty 26.000 kr. Jeg er i al fald fuld ud tilfreds med forløbet og resultatet.

Spørg endelig hvis i ?.

knus

hvordan er hende samvittighed? altså, rådgiver hun med hjertet eller pengepungen? er hun omhyggelig eller haster hun igennem så man føler man ikke får svar på sine spørgsmål?

jeg har et par stykker i familien der har fået forskellige OP i mavesækken, pga. overvægt. de skulle bagefter injecte sig selv med et eller andet for at modvirke blodpropper. skal man også det efter "a boob-job"?

Anmeld

2. juni 2011

Darling<3

170811 skriver:

Jeg fik mine lækre silibabselutter i maj for 3 år siden. De har faktisk lige haft fødselsdag!

Jeg er overlykkelig for mine. Jeg er blevet opereret her: http://www.bredeplastikkirurgi.dk/

Må man godt linke på denne måde? Håber jeg..

Jeg har været så tilfreds med alting. Personalet var super søde. Jeg kom ind kl lidt i to kan jeg huske, og kirugen hans henrik tegnede på mig. Inden operationen havde jeg været til konsultation hos hans kone som er en super sød rar dame. Vi blev enige om 350 ml medium profil runde. (Kender du til de forskellige profiler? ellers skriv, jeg forkalre gerne). Det var det største antal ml jeg kunne få i, ellers ville de blive for brede til min brystkasse.

Så blev jeg bedøvet, og vågnede op 50 min efter med kæmpe kasser. Og mange smerter. Jeg fik lagt mine under musklen. Man kan også få dem over musklen. (Vil også meget gerne forklare om forskellen hvis du ønsker dette?). Hmm..

Super søde mennesker, super flot resultat, kirugen har mange år bag sig og mange priser. Han er super god, kan kun give  for det sted.

Du må rigtig gerne forklare mig forskellen med profil, eller hvad det nu hed

Og det med over eller under musklen

Anmeld

2. juni 2011

Darling<3

http://ekstrabladet.tv/nyheder/article1257698.ece

Fandt dette, så kan man også se hvordan de laver det inde hos Nygart..

Anmeld

2. juni 2011

sandorff

Honey's Kone<3 skriver:

http://ekstrabladet.tv/nyheder/article1257698.ece

Fandt dette, så kan man også se hvordan de laver det inde hos Nygart..

ej,

sidder og får helt ondt i mine bryster, den måde de flå i dem...

Anmeld

2. juni 2011

Darling<3

sandorff skriver:

ej,

sidder og får helt ondt i mine bryster, den måde de flå i dem...

Hehe, synes det får en til at tænke - aldrig i livet.. Men omvendt vil jeg gerne have pæne babser når jeg har født og ammet de børn jeg skal have

Man er jo bedøvet til den helt store guldmedalje

Anmeld

2. juni 2011

sandorff

Honey's Kone<3 skriver:

Hehe, synes det får en til at tænke - aldrig i livet.. Men omvendt vil jeg gerne have pæne babser når jeg har født og ammet de børn jeg skal have

Man er jo bedøvet til den helt store guldmedalje

hvis man så bare også kunne være det en uge bagefter

hvad er det "de kloge" siger; - smerte er din ven, den fortæller dig du ikke er død!

Anmeld

2. juni 2011

Darling<3

sandorff skriver:

hvis man så bare også kunne være det en uge bagefter

hvad er det "de kloge" siger; - smerte er din ven, den fortæller dig du ikke er død!

Hehe, den har jeg ikke hørt før, men den skal da huskes

Vi må lide for skønheden og vores tilfredstillelse

Anmeld

2. juni 2011

FrkDitte

Jeg fik mine lavet på Arosprivathospital i Skejby ved Århus. De er superdygtige.

Har fået MEGET ros for mine bryster

Jeg blev på hospitalet natten over, og hvis der var det mindste skulle man bare ringe med klokken.. Havde rigtig meget kvalme efter operationen og kastede meget op, og de kom hele tiden og tjekkede til mig og gav mig kvalmestillende medicin.. supersøde og profesionelle..  Har også en veninde som har fået lavet bryster der og hun er også super tilfreds med dem.

Knus D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.