Alle jer med "silli-patter"....read this.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Dinna88

sandorff skriver:

mine er store nok - nu. men frygter lidt for volumen i dem når jeg, forhåbelig, får tabt mig. men nu må vi se om det bliver en opfyldning eller en opstrammer af dem. anyway så skal det være en kirug jeg har det helt trygt ved

Bliver da spændende, hvad du kommer frem til så
Det skal det virkelig også her. Et sted, hvor jeg ikke tænker "fuck, hvad hvis jeg ender uden nogle bryster overhovedet grundet komplikationer", men hvor jeg tænker "Uh, jeg glæder mig til jeg vågner fra narkosen"  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

170811

Dinna88 skriver:

Jeg vil rigtig gerne høre nogle forklaringer - er totalt grøn på området!

Man kan vælge to forskellige former: Rund og dråbeformet. Rund giver runde bryster, med ligemeget fylde hele vejen rundt, dråbeformet implanter giver et mere naturligt bryst som er lidt mere fladt i toppen, som naturlige bryster jo er.

Så er der profil: lav profil, medium profil, høj profil, og ekstra høj profil. Så vidt jeg husker...   Hvis du forestiller dig et bryst der ligger på bordet med nippel op mod loftet, så vil lavprofilen have en meget lavere højde fra bordet til nippel end høj profil eller ekstra høj feks. Lav profil vil også være breddere end de andre. Så jo højere profil jo mere STRUT UDAD vil brystet få.. Hvis du forstår?

Under musklen er vist mest til spinkle piger, eller biger uden så meget bryst.

Over musklen er godt hvis du har lidt hænge bryster i forvejen, for så fylder implantet ud i det løse ud..

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

170811 skriver:

Man kan vælge to forskellige former: Rund og dråbeformet. Rund giver runde bryster, med ligemeget fylde hele vejen rundt, dråbeformet implanter giver et mere naturligt bryst som er lidt mere fladt i toppen, som naturlige bryster jo er.

Så er der profil: lav profil, medium profil, høj profil, og ekstra høj profil. Så vidt jeg husker...   Hvis du forestiller dig et bryst der ligger på bordet med nippel op mod loftet, så vil lavprofilen have en meget lavere højde fra bordet til nippel end høj profil eller ekstra høj feks. Lav profil vil også være breddere end de andre. Så jo højere profil jo mere STRUT UDAD vil brystet få.. Hvis du forstår?

Under musklen er vist mest til spinkle piger, eller biger uden så meget bryst.

Over musklen er godt hvis du har lidt hænge bryster i forvejen, for så fylder implantet ud i det løse ud..

Ah, okay! Tusinde tak

Jeg læste dette:

Form. 

I princip kommer de i 3 former. En anatomisk formet, som er lidt flad opadtil, og som bliver lidt fyldigere nedadtil. Disse anvendes især hos kvinder, der har fået fjernet et bryst, idet man på den måde bedre kan genskabe et bryst der ligner det andet naturlige bryst. De anatomiske kan også nogen gange med fordel anvendes til kosmetisk forstørrelse af brystet. 
De runde former findes i to underformer. En såkaldt lowprofile, som er knap så strittende og lidt bredere og en highprofile, som er mere strittende og mindre bred. Det er lidt individuelt hvad man skal vælge. Mange unge piger, der vil have en push-up effekt med det samme, kan med fordel vælge en highprofile, da de stritter og giver en god effekt. Er man derimod selv lidt bredere og lidt ældre eller vil have det lidt mere naturlige eller understrege kavalergangen, kan man med fordel vælge den protese, der stritter knap så meget men er lidt bredere i basen d.v.s. fylder mere mod kroppen. 

Jeg skal helt sikkert ikke have lavet nogle, hvor man higer efter at det ser unaturligt ud. Lowprofile lyder helt OK for mig

Anmeld

1. juni 2011

Sabsy

Jeg har ikke sillikone bryster (dog kun når jeg sover )Men for gudsskyld ALDRIG få den lavet i Polen lige meget hvad folk siger, du sparer måske 20.000 meeeeen har hørt fra mange at deres arbejde er skod og du bliver udskrevet ekstremt hurtigt også kommer turen hjem - det skulle være noget af det mest frygtelig man kunne prøve..Så lad vær at spare de 20.000 og få istedet en god oplevelse..Knus

Anmeld

1. juni 2011

170811

Bubbes skriver:

Jeg har ikke sillikone bryster (dog kun når jeg sover )Men for gudsskyld ALDRIG få den lavet i Polen lige meget hvad folk siger, du sparer måske 20.000 meeeeen har hørt fra mange at deres arbejde er skod og du bliver udskrevet ekstremt hurtigt også kommer turen hjem - det skulle være noget af det mest frygtelig man kunne prøve..Så lad vær at spare de 20.000 og få istedet en god oplevelse..Knus

Du har helt ret!

Og tror ikke man kan spare 20.000 . dengang jeg skulle have lavet mine kunne jeg ikke engang spare 10.000

Anmeld

1. juni 2011

sandorff

Bubbes skriver:

polen... uha, NEJ TAK! jeg tager ikke engang til sverige! jeg bliver i gode gamle danmark. jeg skal kunne forstå hvad lægen siger til mig for at undgå misforståelser og komplikationer.

ja, det er rigtigt, jeg er den ène % dansker der ikke forstår svensk

eller norsk for den sags skyld

Anmeld

1. juni 2011

Sabsy

sandorff skriver:

polen... uha, NEJ TAK! jeg tager ikke engang til sverige! jeg bliver i gode gamle danmark. jeg skal kunne forstå hvad lægen siger til mig for at undgå misforståelser og komplikationer.

ja, det er rigtigt, jeg er den ène % dansker der ikke forstår svensk

eller norsk for den sags skyld

Og jeg er den anden % håber du finder den bedste løsning God fyldning herfra - hihi

Anmeld

1. juni 2011

sandorff

er der ikke flere der kan anbefale eller - ikke anbefale nogle steder???

Anmeld

1. juni 2011

Rikke Houmøller Thaarup

har hørt rigtig godt om Yanhee hospital i Bangkok eller Phuket...
De er super dygtige i Thailand.

Kig evt. på www.destinationbeauty.com

Anmeld

1. juni 2011

britt

hey piger.

Sjovt nok jeg lige faldt over den her tråd.

Jeg fik mine ønske babser i tirsdags, jeg fik dem lavet ved susanne arffmann i vejle, igennem klinik instyle Beauty.

Det har været helt fantastisk, fik 400 ml i, og havde kun smerter de første 3 dage (til dem der har fået kejsersnit er smerterne ikke værre end de smerter) ankom på klinikken kl 17 og kørte derfra igen kl 21.00.

Susanne er en fantastisk dygtig/sød kvinde som ved hvad hun snakker om og laver. Prisen er fast igennem instyle Beauty 26.000 kr. Jeg er i al fald fuld ud tilfreds med forløbet og resultatet.

Spørg endelig hvis i ?.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.