Alle jer med "silli-patter"....read this.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.572 visninger
41 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

sandorff

jeg vil meget gerne have "nye" bryster, efter 3xammning har de ligsom mistet sin glans fra sine unge dage

jeg er bare meget nervøs for om man vælger det rigtigt hospital, deres erfaring, hygienje, hvor dygtigt de er, osv.

her kommer i så ind i billedet. hvor har i fået lavet jeres, hvordan oplevede i personalet m.m.

del meget gerne både gode og dårlige erfaringer med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Dinna88

Præcis sådan en tråd jeg kan bruge! Sidder i samme situation som dig, der går dog lige et par år før jeg skal have lavet mine Så læser lige med!

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

sandorff skriver:

jeg vil meget gerne have "nye" bryster, efter 3xammning har de ligsom mistet sin glans fra sine unge dage

jeg er bare meget nervøs for om man vælger det rigtigt hospital, deres erfaring, hygienje, hvor dygtigt de er, osv.

her kommer i så ind i billedet. hvor har i fået lavet jeres, hvordan oplevede i personalet m.m.

del meget gerne både gode og dårlige erfaringer med mig

Jeg har kun fået løft men vil til hver en tid anbefale Anna Jørgensen...hun er dyr men en af de bedste kirurger i verden. Og hun laver så smukke naturlige bryster, hun bruger den tid det tager når hun opererer for at de skal blive så flot som muligt, hun laver kun hvad hun kan stå inde for...eneste hage ved det er at det kun er 1 ud af 5 der kontakter hende som hun ønsker at operere...men hun har etik, moral og dygtighed med sig.

http://www.roskildeprivathospital.dk/node/14

Hun har lavet løft på mig, lavet min mave og fedtsuget mine lår og jeg ligger mig gerne under kniven igen igen hos hende...så dygtig og jeg havde bare de grimmeste bryster før og de smukkeste bryster nu.

Anmeld

1. juni 2011

sandorff

Dinna88 skriver:

Præcis sådan en tråd jeg kan bruge! Sidder i samme situation som dig, der går dog lige et par år før jeg skal have lavet mine Så læser lige med!

du kigger bare over skulderen alt det du vil  

der går også liigee lidt tid med mig, vil gerne have tabt mig først og sparet sammen til det. men så kan jeg jo nå at få undersøgt marked for brodne kar først

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

sandorff skriver:

du kigger bare over skulderen alt det du vil  

der går også liigee lidt tid med mig, vil gerne have tabt mig først og sparet sammen til det. men så kan jeg jo nå at få undersøgt marked for brodne kar først

Yay

Ah, ja, en god research må man jo lave sig! Det bliver da lækkert, hvis du lige får sådan en fornyelse af kroppen. Jeg skal bare liiiiiiiiiiiiiiiiige have de børn jeg nu skal have, og så spare sammen. Så "et par år" er lige positivt nok - der går en del år endnu. Men jeg vil bare ikke få dem lavet før jeg får børn og så risikere, at jeg ikke er tilfreds med dem efter jeg har fået dem 

Anmeld

1. juni 2011

sandorff

Eva. skriver:

Jeg har kun fået løft men vil til hver en tid anbefale Anna Jørgensen...hun er dyr men en af de bedste kirurger i verden. Og hun laver så smukke naturlige bryster, hun bruger den tid det tager når hun opererer for at de skal blive så flot som muligt, hun laver kun hvad hun kan stå inde for...eneste hage ved det er at det kun er 1 ud af 5 der kontakter hende som hun ønsker at operere...men hun har etik, moral og dygtighed med sig.

Hun har lavet løft på mig, lavet min mave og fedtsuget mine lår og jeg ligger mig gerne under kniven igen igen hos hende...så dygtig og jeg havde bare de grimmeste bryster før og de smukkeste bryster nu.

hende har jeg også hørt godt om fra en anden.

pyt med prisen, det bliver IKKE der jeg spare, vil hellere betale mere end andre og så være sikker på jobbet bliver gjort godt og ordenligt. god etik og moral er også godt at have...

tak for svar....

Anmeld

1. juni 2011

sismofutten

Eva. skriver:

Jeg har fået lavet en brystforstørren operation hos Anna og hun var bare helt fantastisk - hun afviste mig dog til at starte med, men jeg fik hende overtalt :-)

Hvis du har nogen spørgsmål, ang. min operation, er du meget velkommen til at skrive til mig..

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

sandorff skriver:

hende har jeg også hørt godt om fra en anden.

pyt med prisen, det bliver IKKE der jeg spare, vil hellere betale mere end andre og så være sikker på jobbet bliver gjort godt og ordenligt. god etik og moral er også godt at have...

tak for svar....

Ja, prisen skal man ikke se på, endelig ikke...vælg den dygtigste og tag ud til forundersøgelse hos et par af dem du ønsker....

held og lykke...

Anmeld

1. juni 2011

Zafir

HVis jeg skulle have lavet babser, så skal det være sådan en af de der ting, hvor man får flyttet fedt fra numsen eller mavsen op til babserne Så er det ikke silikone, men naturligt, fra ens egen krop. Kanon.
Man kan flytte 250 ml til hver babs.
MEN - det koster desværre 60-70000 kr Så det er på ønskeseddelen ved en lottogevisnt

Anmeld

1. juni 2011

sandorff

Dinna88 skriver:

Yay

Ah, ja, en god research må man jo lave sig! Det bliver da lækkert, hvis du lige får sådan en fornyelse af kroppen. Jeg skal bare liiiiiiiiiiiiiiiiige have de børn jeg nu skal have, og så spare sammen. Så "et par år" er lige positivt nok - der går en del år endnu. Men jeg vil bare ikke få dem lavet før jeg får børn og så risikere, at jeg ikke er tilfreds med dem efter jeg har fået dem 

god ide at blive færdig med at få børn - mener jeg. nu er jeg færdig med at føde børn og amme dem. nu snubler jeg så bare i dem...!

inden de dejlige poder kom havde jeg, mener jeg selv (og andre) at jeg havde en rigtig flot og stor barm. nu er de bare lange og tynde.

måske overdriver jeg, men jeg er ihvertfald meget kede af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.