Kristinav skriver:
Det er så dejligt at de gerne vil være med
Ja, man kan godt komme til at få lidt dårlig samvittighed, når man tror at man skal klare det selv.. Men jeg tror, at vi tænker, at de jo ikke skal belemres med det hele tiden. Og det vil de jo rigtig gerne
Han har en pointe, din mand 
Ej, skal i have en splinter ny Odder? Hvor lækkert!
Er i ellers ved at være klar med udstyr, tøj osv? Tror jeg når at blive klar mange gange inden november! Er allerede helt syg efter at få lov til at købe baby-grej og tøj 
Ja, han har ret desværre

hehe
Jep, svigerforældrene har sponsoreret en sprit ny Odder barnevogn. Vi fik beskeden: peg og den er jeres, så vi kan ikke klage

Vi er ved at have styr på det meste, men mangler stadig lige lidt ting (og noget af det er halvdyrt desværre

)
Vi har lige fået rækkehus, så vi har lige skulle smide 20.000 til et indskud, så pengene er lidt små i denne måned, så vi må ud og investere i det sidste grej, lige så snart vi har fået løn igen, så vi kan være helt klar

Så nu krydser vi bare fingre for, at han bliver inde i hulen, til vi har fået købt det hele og er flyttet, for vi får først rækkehuset 14 dage inden termin!! Så det er lidt risikabelt

hehe...

Men der er bare meget der skal investeres i, og det er en dyr omgang! (Jeg er studerende, så pengene er generelt ret små, så jeg har sparret godt og grundigt

) Men mine og min mands forældre + min mormor har været rigtig søde til at sørge for tøj til det første års tid, så det er bare rigtig lækkert!

Men hvis vi havde pengene, havde vi også været klar for længe siden

Nu skal vi også have styr på et børneværelse, når vi flytter, så det bliver bare rigtig spændende! Vi glæder os helt vildt!