Hormoner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

anynom

Kristinav skriver:

Haha - undskyld jeg griner Men kender det så godt!

Man bliver pludselig rasende og så aner de stakkels mænd ikke hvadman raser over

Fik også ondt af ham, da han kom som en lille hundehvalp og fortalte, at han ikke havde set den skide øl =D Så prøver virkelig på fra nu af at holde hormonerne lidt nede - men det bliver sgu næppe bedre =D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Madam Blå

JulieWH skriver:

Fik også ondt af ham, da han kom som en lille hundehvalp og fortalte, at han ikke havde set den skide øl =D Så prøver virkelig på fra nu af at holde hormonerne lidt nede - men det bliver sgu næppe bedre =D

Næ, det tror jeg ikke det bliver jeg er ikke blevet nemmere i hvert fald..

Anmeld

1. juni 2011

Muttitil1+1

Kristinav skriver:

Jeps Hihi. Jeg prøver at passe på med hvad jeg spiser. Men spiser som jeg altid har gjort, ganske sundt - men plads til en kage og en cola engang i mellem Hvis jeg spiser sundere, så ender jeg jo med at tage på når jeg har født.. For jeg kan ikke undvære kager for altid.

Jamen vi har lavet mange aftaler Håber vi kan holde dem

Ja, jeg synes også det var sødt af ham. Han måtte bare vide om han skulle have en søn eller en datter! Er rigtig glad for at vi gjorde det. Det har gjort, at han meget bedre forstår det hele. Han kan bedre forestille sig at blive far, nu når han ved hvem der ligger og spjætter i min mave

Godt i fik ham overtalt Hvor dejligt med en lille dreng. Kan godt forstå farmand finder fodbolden frem.. Det havde min kæreste også gjort

Ja, det bliver man vel.. Ventetiden er også lang, og især når man måske er besværet af sin store mave osv. Men du er der snart

Gider altså heller ikke hænge mig i om der ryger en plade chokolade ned eller to Har jeg lyst så har jeg lyst! Heldigvis har jeg ikke plads til så meget i maven for tiden, så det bliver små måltider, men det er nu ikke altid de er specielt sunde

Dejligt at det har gjort ham mere tryg ved graviditeten at vide kønnet - der er ikke noget bedre end når mændene giver udtryk for at de glæder sig til at blive fædre Så er det lige før jeg fælder en tåre... haha...

Kom lige til at grine højt da jeg læste nogle af de nye indlæg i tråden, og det hørte min mand og spurgte ind til det, og så tilføjede han om jeg så også skrev hvor urimelig jeg havde været nogen gange?
Jeg spurgte ham, hvornår jeg havde været urimelig og hvad jeg havde gjort, og han kunne slet ikke komme på noget, så det endte med at han bare lirede noget af, som han godt vidste ikke passede, og så grinede han... haha... (Hans eksempler var: Du har ikke elsket mig nok, du har ikke lavet nok mad til mig, du har været sur hele tiden og du har ikke ryddet op efter mig )

Så helt slem har jeg åbenbart ikke været, siden han ikke kunne finde på noget bedre

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

NadiaSK skriver:

Gider altså heller ikke hænge mig i om der ryger en plade chokolade ned eller to Har jeg lyst så har jeg lyst! Heldigvis har jeg ikke plads til så meget i maven for tiden, så det bliver små måltider, men det er nu ikke altid de er specielt sunde

Dejligt at det har gjort ham mere tryg ved graviditeten at vide kønnet - der er ikke noget bedre end når mændene giver udtryk for at de glæder sig til at blive fædre Så er det lige før jeg fælder en tåre... haha...

Kom lige til at grine højt da jeg læste nogle af de nye indlæg i tråden, og det hørte min mand og spurgte ind til det, og så tilføjede han om jeg så også skrev hvor urimelig jeg havde været nogen gange?
Jeg spurgte ham, hvornår jeg havde været urimelig og hvad jeg havde gjort, og han kunne slet ikke komme på noget, så det endte med at han bare lirede noget af, som han godt vidste ikke passede, og så grinede han... haha... (Hans eksempler var: Du har ikke elsket mig nok, du har ikke lavet nok mad til mig, du har været sur hele tiden og du har ikke ryddet op efter mig )

Så helt slem har jeg åbenbart ikke været, siden han ikke kunne finde på noget bedre

Det er selvfølgelig rigtigt - der bliver mindre ogmindre plads til chokoladen. Hedigvis

Ja, det er så dejligt. Man siger at manden først bliver far, når barnet kommet til verden - men han begynder så småt at være far Så er rigtig glad for, at vi var til kønsscanning. Det er så dejligt, at han virkelig gerne vil snakke med om baby ALT Pludselig så kan han sige, Kristina, jeg har tænkt på - hvor skal vi have puslepladsen? Jeg synes at den skal være..  blablabla Han plejer ikke at tænke over sådanne ting. Så det betyder så meget for mig

Der er nogle rigtig sjove nogle Haha - ja, så kan du ikke have været slem! Men det var da dejligt, at han ikke kunne finde på noget bedre så

Anmeld

1. juni 2011

Muttitil1+1

Kristinav skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt - der bliver mindre ogmindre plads til chokoladen. Hedigvis

Ja, det er så dejligt. Man siger at manden først bliver far, når barnet kommet til verden - men han begynder så småt at være far Så er rigtig glad for, at vi var til kønsscanning. Det er så dejligt, at han virkelig gerne vil snakke med om baby ALT Pludselig så kan han sige, Kristina, jeg har tænkt på - hvor skal vi have puslepladsen? Jeg synes at den skal være..  blablabla Han plejer ikke at tænke over sådanne ting. Så det betyder så meget for mig

Der er nogle rigtig sjove nogle Haha - ja, så kan du ikke have været slem! Men det var da dejligt, at han ikke kunne finde på noget bedre så

Ej, hvor sødt at han nævner de ting og virkelig tænker over indretningen

Jeg kom til at tage sagen i egen hånd fordi jeg ikke troede at tøj og diverse udstyr/remedier der skal anskaffes sagde ham en skid - men her forleden kom han helt trist og sagde han følte sig udenfor. Han ville også være med til at købe badekar, lagener, stofbleer osv. det betød rigtig meget for ham - tror du lige jeg fik dårlig samvittighed? "Bare fordi I kvinder bærer på barnet i ni måneder, betyder det ikke at det tilhører jer mere end os mænd" sagde han - og det kan han jo have ret i... typisk kvinder og typisk mig

Havde ham dog med ude at kigge på barnevogn, hvor han nedlagde veto om farve, stel og lift - tingene skulle jo passe sammen, sagde han Man kunne ikke have en odder barnevogn og så et andet mærke i lift! Så der måtte jeg give mig og sige: Det er okay skat, så tager vi den dyre løsning, hvis det betyder så meget for dig hehe...

Så lige nu tør jeg ikke tage i nogen babyforretninger, uden han er med, må hellere få ham indover det hele, så han ikke føler sig udenfor

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

NadiaSK skriver:

Ej, hvor sødt at han nævner de ting og virkelig tænker over indretningen

Jeg kom til at tage sagen i egen hånd fordi jeg ikke troede at tøj og diverse udstyr/remedier der skal anskaffes sagde ham en skid - men her forleden kom han helt trist og sagde han følte sig udenfor. Han ville også være med til at købe badekar, lagener, stofbleer osv. det betød rigtig meget for ham - tror du lige jeg fik dårlig samvittighed? "Bare fordi I kvinder bærer på barnet i ni måneder, betyder det ikke at det tilhører jer mere end os mænd" sagde han - og det kan han jo have ret i... typisk kvinder og typisk mig

Havde ham dog med ude at kigge på barnevogn, hvor han nedlagde veto om farve, stel og lift - tingene skulle jo passe sammen, sagde han Man kunne ikke have en odder barnevogn og så et andet mærke i lift! Så der måtte jeg give mig og sige: Det er okay skat, så tager vi den dyre løsning, hvis det betyder så meget for dig hehe...

Så lige nu tør jeg ikke tage i nogen babyforretninger, uden han er med, må hellere få ham indover det hele, så han ikke føler sig udenfor

Det er så dejligt at de gerne vil være med Ja, man kan godt komme til at få lidt dårlig samvittighed, når man tror at man skal klare det selv.. Men jeg tror, at vi tænker, at de jo ikke skal belemres med det hele tiden. Og det vil de jo rigtig gerne Han har en pointe, din mand

Ej, skal i have en splinter ny Odder? Hvor lækkert! Er i ellers ved at være klar med udstyr, tøj osv? Tror jeg når at blive klar mange gange inden november! Er allerede helt syg efter at få lov til at købe baby-grej og tøj

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

Haha - åh ja, de hormoner - det er nu sjovt at læse!

Jeg synes ikke selv jeg har været så ramt af det, men alligevel lidt måske..  I dag inden min kæreste tog på arbejde fik jeg da lige sagt hvad jeg synes om opvasken og det vasketøj, der stadig ligger i maskinen nede i vaskekælderen.. "ååårh, den opvask, jeg kan ikke overskue den!" og "Ej, vi har stadig tøj nede i kælderen!!! Jeg er så TRÆT af det!!!!"..:. Min kæreste sagde ingenting.... haha... Men tror nu egentlig jeg kunne finde på at sige det, selvom jeg ikke var gravid!

Hilsen Sille, 35+4

Anmeld

1. juni 2011

TbCp

Åh gud hvor jeg kender det...

I første graviditet fik min mand simpelthen så mange skæld ud hele tiden...
En dag jeg var ved at lave mad kom han hen og rørte i sovsen og så fik han ellers et møgfald uden lige... men hvad ligner det da også at røre i min sovs

Denne gang, jeg er ikke så lang henne endnu, kan jeg godt mærke at jeg bliver hurtigere gal...
Og nå ja... min veninde er gået i fødsel idag og jeg har vrælet over det lige siden jeg fik sms'en kl. 8 i morges

Anmeld

1. juni 2011

Muttitil1+1

Kristinav skriver:

Det er så dejligt at de gerne vil være med Ja, man kan godt komme til at få lidt dårlig samvittighed, når man tror at man skal klare det selv.. Men jeg tror, at vi tænker, at de jo ikke skal belemres med det hele tiden. Og det vil de jo rigtig gerne Han har en pointe, din mand

Ej, skal i have en splinter ny Odder? Hvor lækkert! Er i ellers ved at være klar med udstyr, tøj osv? Tror jeg når at blive klar mange gange inden november! Er allerede helt syg efter at få lov til at købe baby-grej og tøj

Ja, han har ret desværre hehe

Jep, svigerforældrene har sponsoreret en sprit ny Odder barnevogn. Vi fik beskeden: peg og den er jeres, så vi kan ikke klage

Vi er ved at have styr på det meste, men mangler stadig lige lidt ting (og noget af det er halvdyrt desværre )
Vi har lige fået rækkehus, så vi har lige skulle smide 20.000 til et indskud, så pengene er lidt små i denne måned, så vi må ud og investere i det sidste grej, lige så snart vi har fået løn igen, så vi kan være helt klar Så nu krydser vi bare fingre for, at han bliver inde i hulen, til vi har fået købt det hele og er flyttet, for vi får først rækkehuset 14 dage inden termin!! Så det er lidt risikabelt hehe...

Men der er bare meget der skal investeres i, og det er en dyr omgang! (Jeg er studerende, så pengene er generelt ret små, så jeg har sparret godt og grundigt ) Men mine og min mands forældre + min mormor har været rigtig søde til at sørge for tøj til det første års tid, så det er bare rigtig lækkert!

Men hvis vi havde pengene, havde vi også været klar for længe siden Nu skal vi også have styr på et børneværelse, når vi flytter, så det bliver bare rigtig spændende! Vi glæder os helt vildt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.