Kristinav skriver:
Det er da vildt flot, at du ikke har taget mere på!
12 kilo er stadig småpenge. Jeg regner med at blive en sværvægter. Men vi skal nok blive lækre og smækre igen 
Ja, selvom det koster tårer så var det i hvert fald det værd for mig
De mener ikke noget med det, men det kan gøre ondt..
Hvor dejligt, så nærmer tiden sig
Ih hvor jeg glæder mig til jeg er så langt. Vand i kroppen.. Jeg har aftalt med lillepigen, at vi undgår det
Hihi. Håber også du gør! Det siges at være rigtig træls..
Ja, tiden går stærkt. Synes ikke det er længe siden jeg stod med den positive test
Glæder mig til MD, men vi ved allerede kønnet
En lille pige
Kæresten ville gerne betale for en kønsscanning. Jeg synes det er meget at give 500 kr for, og ville nok have ventet til MD. men jeg lagde da gerne mave til
Ville slet ikke klare ikke at vide om det var en pige eller dreng helt frem til fødslen.. Er ALT for nysgerrig 
Hvad med dig, hvad venter du? En overraskelse måske? 
En sværvægter ligefrem?

Du skal nok blive smuk selvom du bærer rundt på en stor mave

Haha... du har aftalt med lillepigen at I undgår det - synes sgu det er en god aftale

Det kunne være jeg skulle lave den med vores guldklump også

Ej, hvor fint at han ville betale for en kønsscanning

det er ret sødt, synes jeg

Men ja, man er nemlig vildt nysgerrig efter at vide, hvad der gemmer sig inde i maven - min mand ville dog gerne have, at det skulle være en overraskelse, men min og hans egen mor fik overtalt ham til, at vi skulle vide det - de ville jo gerne købe ting til deres første barnebarn, og var trætte af at købe hvidt, gult og grønt

hehe... Så han måtte give sig, og vi fik at vide, at der gemmer sig en dreng derinde, og så var han ikke til at skyde igennem

Så han har nærmest fundet fodbolden frem allerede... haha...
Men lige så hurtigt man føler tiden går, ligeså langsomt kan det føles, når man er ved at være i mål, synes jeg... man bliver utålmodig

men nej, det er ikke længe siden, man stod med testen i hånden, og inden længe er man mor!

Det er SÅ vildt!