Hormoner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Madam Blå

NadiaSK skriver:

En sværvægter ligefrem? Du skal nok blive smuk selvom du bærer rundt på en stor mave

Haha... du har aftalt med lillepigen at I undgår det - synes sgu det er en god aftale Det kunne være jeg skulle lave den med vores guldklump også

Ej, hvor fint at han ville betale for en kønsscanning det er ret sødt, synes jeg Men ja, man er nemlig vildt nysgerrig efter at vide, hvad der gemmer sig inde i maven - min mand ville dog gerne have, at det skulle være en overraskelse, men min og hans egen mor fik overtalt ham til, at vi skulle vide det - de ville jo gerne købe ting til deres første barnebarn, og var trætte af at købe hvidt, gult og grønt hehe... Så han måtte give sig, og vi fik at vide, at der gemmer sig en dreng derinde, og så var han ikke til at skyde igennem Så han har nærmest fundet fodbolden frem allerede... haha...

Men lige så hurtigt man føler tiden går, ligeså langsomt kan det føles, når man er ved at være i mål, synes jeg... man bliver utålmodig men nej, det er ikke længe siden, man stod med testen i hånden, og inden længe er man mor!

Det er SÅ vildt!

Jeps Hihi. Jeg prøver at passe på med hvad jeg spiser. Men spiser som jeg altid har gjort, ganske sundt - men plads til en kage og en cola engang i mellem Hvis jeg spiser sundere, så ender jeg jo med at tage på når jeg har født.. For jeg kan ikke undvære kager for altid.

Jamen vi har lavet mange aftaler Håber vi kan holde dem

Ja, jeg synes også det var sødt af ham. Han måtte bare vide om han skulle have en søn eller en datter! Er rigtig glad for at vi gjorde det. Det har gjort, at han meget bedre forstår det hele. Han kan bedre forestille sig at blive far, nu når han ved hvem der ligger og spjætter i min mave

Godt i fik ham overtalt Hvor dejligt med en lille dreng. Kan godt forstå farmand finder fodbolden frem.. Det havde min kæreste også gjort

Ja, det bliver man vel.. Ventetiden er også lang, og især når man måske er besværet af sin store mave osv. Men du er der snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

Jeg er nogenlunde det samme, min kæreste lavede pizza til mig, og vi spiste den ikke fordi jeg kastede op /:

Men han ville gøre mig glad, så han købte ind, lavede dej for første gang nogensinde og var bare så dejlig. Og så bad han mig om at finde ud af hvordan man brugte en sten-plade. Gik total amok og smed en kasse ad ham oO Har aldrig nogensinde gjort sådan før. Han turde ikke komme hjem i en evighed :I

Og han bliver ked af det når han ikke når at holde mt hoved når jeg kaster op...

Stakkels fyr 

Årh hvor er han sød! Det lyder som en rigtig dejlig kæreste du har dig.

De mænd har det ikke let når vi er gravide

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Ak ja. Nu kan flere måske genkende det er mig der står bag en anonym debat for nylig

Men jeg har for et par dage siden haft et KÆMPE raserianfald efterfulgt af en kæmpe tudetur, fordi vi ikke havde noget mad at spise andet end spaghetti med ketchup til aftensmad, og det kunne jeg SLET ikke overskue 

Jeg var heldigvis så forudsigende at jeg under mit raserianfal fik sagt til min kæreste, at han bare skulle ignorere det og det ikke var hans skyld men bare hormoner

Hihi - var det dig?

Er glad for, jeg ikke er alene! Synes jeg kan være så urimelig.. Men kan slet ikke styre det. Har virkelig ingen kontrol over det.

Det er også bare for irriterende, når man ikke har andet! Har selv tudet et par gange over at vi ikke havde så meget i vores køleskab.. "Jamen hvad skal jeg købe, Kristina?" Jeg kigger på ham, og vræler videre... Aner ikke hvad jeg havde lyst til, men kunne bare se, at det ikke var der! Stakkels mænd

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Kristinav skriver:

Årh hvor er han sød! Det lyder som en rigtig dejlig kæreste du har dig.

De mænd har det ikke let når vi er gravide

Ja, ham har jeg fundet rigtig godt

Nej, og jeg har et stort temprement i forvejen. Imponerende han stadig er der 

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

Ja, ham har jeg fundet rigtig godt

Nej, og jeg har et stort temprement i forvejen. Imponerende han stadig er der 

Det tænker jeg også om min kæreste.. imponerende, at han stadig er der

Meeen - nu bærer vi jo også deres kommende barn, så de må gerne hoppe og springe for os

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Kristinav skriver:

Det tænker jeg også om min kæreste.. imponerende, at han stadig er der

Meeen - nu bærer vi jo også deres kommende barn, så de må gerne hoppe og springe for os

Vi kører efter den der mor passer på baby, far passer på mor  

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

Vi kører efter den der mor passer på baby, far passer på mor  

Hihi - den er også vældig populær herhjemme

Men han nyder det jo. De mænd kan jo godt lide at føle sig store, beskytte os og sørge for os

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Kristinav skriver:

Hihi - den er også vældig populær herhjemme

Men han nyder det jo. De mænd kan jo godt lide at føle sig store, beskytte os og sørge for os

Haha tror jeg skal vise det der til min, for tror han tvivler nogle gang  

Anmeld

1. juni 2011

anynom

Kristinav skriver:

Kan i også blive ramt af de skønne hormoner? Del gerne jeres episoder Måske man kan få det lidt bedre, når man ved, at man ikke er den eneste helt urimelige i verden

I sidste uge skulle vi have hjemmelavet pizza til aftensmad - havde glædet mig HELE dagen! Da min mand så sætter tallerkenen foran mig mister jeg fuldstændig appetiten (uden grund), og det resulterer i, at jeg TUDER resten af aftenen! Dér blev min mand da godt nok forskrækket.

I går havde vi et mindre skænderi og jeg plejer så at åbne en øl til ham og sætte ved maden som tegn på, at nu er jeg klar til at undskylde. Han ignorerer bare øllen og til sidst skreg jeg af ham, at han var et røvhul og jeg marcherede ud af stuen tudende. Senere fortalte han så, at han overhovedet ikke havde set den

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

JulieWH skriver:

I sidste uge skulle vi have hjemmelavet pizza til aftensmad - havde glædet mig HELE dagen! Da min mand så sætter tallerkenen foran mig mister jeg fuldstændig appetiten (uden grund), og det resulterer i, at jeg TUDER resten af aftenen! Dér blev min mand da godt nok forskrækket.

I går havde vi et mindre skænderi og jeg plejer så at åbne en øl til ham og sætte ved maden som tegn på, at nu er jeg klar til at undskylde. Han ignorerer bare øllen og til sidst skreg jeg af ham, at han var et røvhul og jeg marcherede ud af stuen tudende. Senere fortalte han så, at han overhovedet ikke havde set den

Haha - undskyld jeg griner Men kender det så godt!

Man bliver pludselig rasende og så aner de stakkels mænd ikke hvadman raser over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.