NadiaSK skriver:
En sværvægter ligefrem?
Du skal nok blive smuk selvom du bærer rundt på en stor mave 
Haha... du har aftalt med lillepigen at I undgår det - synes sgu det er en god aftale
Det kunne være jeg skulle lave den med vores guldklump også 
Ej, hvor fint at han ville betale for en kønsscanning
det er ret sødt, synes jeg
Men ja, man er nemlig vildt nysgerrig efter at vide, hvad der gemmer sig inde i maven - min mand ville dog gerne have, at det skulle være en overraskelse, men min og hans egen mor fik overtalt ham til, at vi skulle vide det - de ville jo gerne købe ting til deres første barnebarn, og var trætte af at købe hvidt, gult og grønt
hehe... Så han måtte give sig, og vi fik at vide, at der gemmer sig en dreng derinde, og så var han ikke til at skyde igennem
Så han har nærmest fundet fodbolden frem allerede... haha...
Men lige så hurtigt man føler tiden går, ligeså langsomt kan det føles, når man er ved at være i mål, synes jeg... man bliver utålmodig
men nej, det er ikke længe siden, man stod med testen i hånden, og inden længe er man mor! 
Det er SÅ vildt! 
Jeps
Hihi. Jeg prøver at passe på med hvad jeg spiser. Men spiser som jeg altid har gjort, ganske sundt - men plads til en kage og en cola engang i mellem
Hvis jeg spiser sundere, så ender jeg jo med at tage på når jeg har født.. For jeg kan ikke undvære kager for altid.
Jamen vi har lavet mange aftaler
Håber vi kan holde dem 
Ja, jeg synes også det var sødt af ham. Han måtte bare vide om han skulle have en søn eller en datter! Er rigtig glad for at vi gjorde det. Det har gjort, at han meget bedre forstår det hele. Han kan bedre forestille sig at blive far, nu når han ved hvem der ligger og spjætter i min mave 
Godt i fik ham overtalt
Hvor dejligt med en lille dreng. Kan godt forstå farmand finder fodbolden frem.. Det havde min kæreste også gjort 
Ja, det bliver man vel.. Ventetiden er også lang, og især når man måske er besværet af sin store mave osv. Men du er der snart 
Anmeld