Kristinav skriver:
Åh hvor er jeg glad for at jeg ikke er alene! 
Min kæreste undskylder også, selvom han er i tvivl om, hvad han undskylder for.. Og han kan efterhånden se eller mærke på mig, når filmen er ved at knække. Så trækker han sig lidt væk og siger ikke et kvæk.. Stakkels mand altså 
Åh jeg har det på samme måde.. og alle kommenterer på, hvor stor jeg er og spørger hvor meget jeg har taget på. Kan også somme tider blinke maaange gange for ikke at tude
Utrolig 
Det er vildt, at man kan blive så påvirket af det. Jeg havde før i tiden tænkt, jaja - de hormoner er en "god undskyldning" for at kunne te sig lidt åndssvagt.. Men ak.. Jeg må erkende, at de er ganske rigtige!
Hehe... sjovt du siger det med, at du inden graviditeten tænkte, at det med hormoner er en fis i en hornlygte - det gjorde jeg også!!! Men ak, man bliver klogere

Men ja vores mænd må tage en stor del af læsset, men tilgengæld er det os der bærer rundt på guldklumpen og gennemgår en masse både fysisk og psykisk, så klage kan de næsten ikke tillade sig, selvom man har lidt ondt af dem nogen gange

hehe
Jeg har så oven i købet en mor, der synes hun skal kommentere min vægt, HVER gang hun ser mig - én ting er, hvis folk siger "Ej, hvor er maven blevet fin" eller noget i den dur, men hun kommenterer om jeg har fået lidt på sidebenene eller andre steder, og dét er bare belastende! Der skal jeg godt nok kæmpe lidt med tårerne... Skal høre på historien om, at hun kun tog 8 kg på da hun ventede mig (hun brækkede sig i 9 måneder), så det er jo ikke så mystisk, hvis jeg tager lidt mere på...(men det er det i hendes øjne). Så sætter hun gudhjælpemig sine hænder på mine "elskovshåndtag" og siger: "Argh, du er vidst blevet lidt bredere her, hva'?" - Ihh tak mor, tænker man bare, og nærmest løber på toilettet for at redde mascaraen

Kan slet ikke tåle at høre det... er så PIV hele tiden... men vi må vel bare væbne os med tålmodighed, der er jo lidt uger tilbage endnu