Miss T skriver:
Rigtig god fornøjelse med det hele i dag, jeg håber, at det hele er gået godt og at det bliver en god dåb. 
Tusind tak, det var sødt af dig at huske det
Vi havde en skøn dag og vejret var jo perfekt 
Kagerne var et hit, der blev rodet lidt rundt i dem da de blev lavet, da jeg havde pisket en hindbærmousse for hårdt og derfor blev det ubrugeligt.
MEN det blev ikke mindre godt af den grund, jeg var bare nødt til at omrokere lidt i fyldet. Bananchokoladekagen blev vild god!
Den var godt svampet og var derfor svær at skære ud. Den ene var meget fugtig og derfor næsten umulig at skære i bunde, så det blev kun til to bunde. Men den anden kunne vi godt få lavet til tre bunde. Og så lavede jeg en chokoladekage.
Her en beskrivelse:
Togkagen: Bananchokoladelagkagebunde med blåbærmousse, smurt op med chokolade smørcreme, overtrukket og pyntet med fondant.
Bamsekagen: Bananchokoladelagkagebunde med hindbærmousse og daimcreme, smrt op med chokolade smørcreme og overtrukket og pyntet med fondant. Bamserne er lavet af mig selv efter en youtube video 
Babykagen: Chokoladekagebunde med hyldeblomst/limemousse og tobleronecreme, smurt op med chokolade smørcreme, overtrukket med fondant og pyntet med købte marcipanfigurer. (Lidt let må det godt være, jeg er jo nybegynder
)
Det var et kæmpe arbejde, men det blev bare rost til skyerne og den bedste kage blev vist nok babykagen, da den smagte utrolig frisk med hyldeblomstmoussen!!
Tusind tak for hjælpen, det var fedt at prøve at lave en kage helt fra bunden på denne måde, men det tog godt nok nogt tid, så næste gang starter jeg en dag før