Miss T skriver:
Nu er jeg også bare tosset med hyldeblomst og lime.. nam nam laver det i næsten alle de kager jeg får fingrene i
Den sidste kage jeg lavede var bananchokoladekagebunde med hyldeblomst/lime (surprise), daim og hindbærmousse, den smagte fantastisk.
Bliver det ikke sødt/kvalm med fondant på muffins? Jeg spiser faktisk aldrig selv fondanten på lagkagen, synes det er for sukkeragtig, men flot ser det ud.. Men det er icing jo selfølgelig også uha det er svært det kagebageri 
Lyder som en god plan at uddelegere det "kedelige" kagedekorationerne er jo altid dem der woooow er folk .. Glæder mig til at se billeder.
Det lyder som en lækker blanding, den kage du lavede sidst! Jeg tror altså jeg vil prøve det med hyldeblomst og lime, er det bare saften du presser ud og blander med hyldeblomsten?
Jo det var nogle ret søde muffins, jeg havde nemlig også puttet chokolade stykker i dem, puha, men de er da blevet spist af mødregruppens piger, hurra for kvinder på barsel 
Har du en opskrift på de lagkagebunde du nævnte? Har ikke prøvet at lave sådan noget endnu, men måske jeg skulle overveje at komme i gang netop nu. Hvor længe kan sådan nogle holde sig?
God ide med det icing, så kan det få en anden smag.
En lille bommert: har lige fået farve hjem fra Holland, glædede mig så meget til at komme i gang. Og opdager så nu her til aften at det er farve til icing jeg har købt
Det er bare super ærgeligt, for med helligdag, så kan jeg ikke nå at få det hjem så jeg kan bruge det søndag. Typisk mig at lave sådan noget. Så må jeg betale en formue i Panduro for noget, for lidt blå skal kagerne altså have på.
Anmeld