Jeg havde besøg af peter Lundin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

B&J

Eva. skriver:

hehe...i drømmen var det skræmmende...tusmærke og en platisk dolk han klippede til så den blev mere spids...hehe..

Ja i drømmen tror jeg også jeg ville være skide bange men lyder super sødt og sjovt når du skriver det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Aves.

B&J skriver:

Ja i drømmen tror jeg også jeg ville være skide bange men lyder super sødt og sjovt når du skriver det

Kan godt høre det...hehe...

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

signe. skriver:

det kan hurtigt komme for tæt på... når man bare er vant til hvad der står i ugeblade/aviser, og pludselig - BANG, så skal man tage stilling til det her.. medmindre, man som mig, slet ikke deltog i den debat.. hehe..

Gjorde jeg heller ikke...men jeg læste med...og læser med...synes det er så uvirkeligt at der sidder en kvinde som er gift med den mand og skriver herinde...og så lyder hun ovenikøbet meget velformuleret og intelligent...det passer ikke ind i mine indre skemaer og kasser, nok det der er mest skræmmende i virkeligheden..

Anmeld

31. maj 2011

signe.

Eva. skriver:

Gjorde jeg heller ikke...men jeg læste med...og læser med...synes det er så uvirkeligt at der sidder en kvinde som er gift med den mand og skriver herinde...og så lyder hun ovenikøbet meget velformuleret og intelligent...det passer ikke ind i mine indre skemaer og kasser, nok det der er mest skræmmende i virkeligheden..

lige nøjagtig.. og en meget ung kvinde også...

Anmeld

1. juni 2011

Stjernestoev

Du er ikke den eneste! Jeg havde også besøg af ham i nat :-D

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Jeg har læst hele Lundin-debatten og jeg har ikke haft mareridt overhovedet. Måske påvirker den mig bare ikke i en sådan grad at jeg behøver at drømme om det. men jeg læser den også bare, og når jeg så er færdig med det, så tænker jeg egentlig ikke over den mere.

Men drømme er noget underligt noget.....nogen gange drømmer jeg nogle helt-langt-ude drømme  Den anden nat drømte jeg f.eks. at jeg vågnede op og havde en tissemand......jow jow

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Jeg har læst hele Lundin-debatten og jeg har ikke haft mareridt overhovedet. Måske påvirker den mig bare ikke i en sådan grad at jeg behøver at drømme om det. men jeg læser den også bare, og når jeg så er færdig med det, så tænker jeg egentlig ikke over den mere.

Men drømme er noget underligt noget.....nogen gange drømmer jeg nogle helt-langt-ude drømme  Den anden nat drømte jeg f.eks. at jeg vågnede op og havde en tissemand......jow jow

Jeg tænkte heller ikke over den....rystede måske bare lidt på hovedet, men tror det er de der børn der har sat sig fast i mig...selvom jeg prøver at lade være med at få billeder inde i mit hoved..

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Stjernestøv skriver:

Du er ikke den eneste! Jeg havde også besøg af ham i nat :-D

Ej, hvor mærkeligt at vi er flere...og uhyggeligt..

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Jeg tænkte heller ikke over den....rystede måske bare lidt på hovedet, men tror det er de der børn der har sat sig fast i mig...selvom jeg prøver at lade være med at få billeder inde i mit hoved..

Åhh ja....det er også altid det jeg husker ham for. Det at han kunne få sig selv til at slå 2 små børn ihjel. det er for mig ubegribeligt.

Jeg håber du har haft bedre drømme i nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.