Jeg havde besøg af peter Lundin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

.....

Eva. skriver:

hehe...ja, det er altså mærkeligt hvad man tager ind...og som man ikek selv er klar over....

Ja nemlig..nogen ting skænker man ikke en tanke, og man er sådan set ligeglad, men så dukker det op i sin drøm alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Troldemommi

Håber du får en bedre drøm i nat i stedet for at drømme om den psykopat :-)

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Mut skriver:

Ja nemlig..nogen ting skænker man ikke en tanke, og man er sådan set ligeglad, men så dukker det op i sin drøm alligevel

Og så må det jo på en måde have haft betydning...

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Monica P skriver:

Håber du får en bedre drøm i nat i stedet for at drømme om den psykopat :-)

Det håber jeg altså også....har haft det mærkeligt langt op af dagen pga den..var virkelig utilpas...

Anmeld

31. maj 2011

.....

Eva. skriver:

Og så må det jo på en måde have haft betydning...

Det har du ret i

Anmeld

31. maj 2011

Bondepigen

Eva. skriver:

i nat...al den debat herinde har vidst rodet godt rundt i en masse i min knold. I hvert fald havde jeg mareridt om at jeg havde inviteret manden og så begyndte han at gå efter mine børn og havde taget nogle af deres legetøjsvåben...hehe...men hvor var jeg bare dårlig tilpas da jeg vågnede...badet i sved og helt sikker på at Peter Lundin var her og efter mine børn...så var det som helt skønt da det gik op for mig at jeg da kun skal bekymre mig overd en her skide bachelor opgave og hvad er det i forhold til at jeg har tre sunde raske og levende børn...men mærkelig drøm, det var det.

Uha, så hellere min drøm om fødende kvinder på samlebånd..

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Bondepigen skriver:

Uha, så hellere min drøm om fødende kvinder på samlebånd..

Ja, den ville jeg altså også hellere have...det andet var sgu ikke så rart...

Anmeld

31. maj 2011

B&J

Ej undskyld men det med legetøjet det var lidt sjovt... men sikke da en drøm han er ikke lige en man gider have i ens hjem men ja godt det kun var en drøm

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

B&J skriver:

Ej undskyld men det med legetøjet det var lidt sjovt... men sikke da en drøm han er ikke lige en man gider have i ens hjem men ja godt det kun var en drøm

hehe...i drømmen var det skræmmende...tusmærke og en platisk dolk han klippede til så den blev mere spids...hehe..

Anmeld

31. maj 2011

signe.

Eva. skriver:

Lige præcis, tror også det er sådan. Men drømmen kunne jeg bare ikke ryste af mig. Er stadig lidt trykket over den, men tror måske det var fordi han kom tæt på gennem hans kone som skrev herinde. Det blev meget virkeligt, ellers plejer jeg at kunne distancere mig.

det kan hurtigt komme for tæt på... når man bare er vant til hvad der står i ugeblade/aviser, og pludselig - BANG, så skal man tage stilling til det her.. medmindre, man som mig, slet ikke deltog i den debat.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.