Jeg havde besøg af peter Lundin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Aves.

Dinna88 skriver:

Hehe, jeg smågrinte lidt - godt, at virkeligheden var en hel anden da du vågnede!
Jeg har flere gange drømt om ting vi har diskuteret herinde, links der er blevet lagt op, utrolige fødselsberetninger m.m. Drømmene er et lækkert frirum hvor vores sind og det ubevidste bearbejder vores hverdag  

Lige det der frirum i nat kunne jeg godt have undværet..hehe...men ja, ellers er de jo..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Dinna88

Eva. skriver:

Lige det der frirum i nat kunne jeg godt have undværet..hehe...men ja, ellers er de jo..

Det tror jeg gerne. Så må vi håbe, at det ikke kommer igen i nat 

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Dinna88 skriver:

Det tror jeg gerne. Så må vi håbe, at det ikke kommer igen i nat 

Det håber jeg ikke...var helt sikker på han ville slå mine børn ihjel...

Anmeld

31. maj 2011

o1Mutte

Eva. skriver:

Ja, det er så vildt og man har det bare så skidt, ikke.... puha..

Jo det er bare ikke sjovt.. For det er jo pænt realistisk når man drømmer det.. Men det sker pænt tit at jeg drømmer nogle frygtelige drømme og vågner med tåre løbende ned af kinderne.. Og det er lige træls hver gang. Så putter jeg mig lige lidt tættere ind til kæresten så sover jeg sødt igen.. Nogle drømme er bare sværer at ryste af sig igen end andre..

Drømmer også tit at jeg dør i drømme. Kører utroligt tit ud over skrænter osv i drømmene. Det giver sådan et sug i maven og så vågner jeg  (måske skal jeg aflevere mit kørekort igen )

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

Eva. skriver:

Det håber jeg ikke...var helt sikker på han ville slå mine børn ihjel...

Shit. Kan godt forstå, at du var badet i sved. Phew.

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Dinna88 skriver:

Shit. Kan godt forstå, at du var badet i sved. Phew.

Ja, det var virkelig skræmmende og pludselig var både han og mine unger væk...føj altså...det der med jeg ikke tager sådanne voldsomme gerninger ind som dem han har præsteret, det er åbenbart ikke sandt,d et lagrer sig i mig...

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

o1Mutte skriver:

Jo det er bare ikke sjovt.. For det er jo pænt realistisk når man drømmer det.. Men det sker pænt tit at jeg drømmer nogle frygtelige drømme og vågner med tåre løbende ned af kinderne.. Og det er lige træls hver gang. Så putter jeg mig lige lidt tættere ind til kæresten så sover jeg sødt igen.. Nogle drømme er bare sværer at ryste af sig igen end andre..

Drømmer også tit at jeg dør i drømme. Kører utroligt tit ud over skrænter osv i drømmene. Det giver sådan et sug i maven og så vågner jeg  (måske skal jeg aflevere mit kørekort igen )

Åh ja-....de der dø-drømme havde jeg meget da jeg var ung...åhh, lyder gammel nu, men for 10-15 år siden, gad vide om jeg har fået bearbejdet at jeg skal dø en dag...nærmer mig.. nej, det væmmeligt og jeg har så ikke lige en at trøste mig hos...suuuk...

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

Eva. skriver:

Ja, det var virkelig skræmmende og pludselig var både han og mine unger væk...føj altså...det der med jeg ikke tager sådanne voldsomme gerninger ind som dem han har præsteret, det er åbenbart ikke sandt,d et lagrer sig i mig...

Ja, din underbevidsthed gør nok! Det er noget fis, det med den underbevidsthed - meget nemmere, hvis man selv kunne styre det 

Anmeld

31. maj 2011

o1Mutte

Eva. skriver:

Åh ja-....de der dø-drømme havde jeg meget da jeg var ung...åhh, lyder gammel nu, men for 10-15 år siden, gad vide om jeg har fået bearbejdet at jeg skal dø en dag...nærmer mig.. nej, det væmmeligt og jeg har så ikke lige en at trøste mig hos...suuuk...

Kan da håbe de forsvinder med alderen de dø-drømme (så gammel er du altså heller ikke )

Nej, men så må du bare kysse dine børn en ekstra gang om morgenen  Min kæreste er ikke så hyggeligt at trøste sig ved.. En nat hvor jeg havde haft marridt puttede jeg mig ind til ham og så gryntede han og slog en skid  Hmm tak

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

o1Mutte skriver:

Kan da håbe de forsvinder med alderen de dø-drømme (så gammel er du altså heller ikke )

Nej, men så må du bare kysse dine børn en ekstra gang om morgenen  Min kæreste er ikke så hyggeligt at trøste sig ved.. En nat hvor jeg havde haft marridt puttede jeg mig ind til ham og så gryntede han og slog en skid  Hmm tak

hahahahahaha...charmetrold...men så kan man da tale om at vågne op til virkeligheden og det er jo ikke så skidt endda...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.