Haha, åh de drømme. Jeg synes også tit jeg drømmer om noget der relaterer sig til noget jeg lige har oplevet.
I nat drømte jeg ca. 15 gange i streg (hvor jeg vågnede efter hver gang), at der var problemer med antal anslag i min eksamensopgave. Forskellige udgaver af drømmen. Fx jeg opdagede at den fyldte 9,5 normalside i stedet for de max 9 den måtte fylde, at jeg ikke kunne nå at skære ned, og uanset hvad jeg gjorde, var der stadig for mange anslag. Og ja, det drømte jeg jo så FEMTEN (!!!) gange.. Jøsses.
Og jeg ved godt hvad det skyldes. Jeg skulle aflevere eksamensopgave i dag kl. 12, og var helt færdig med at udskrive og klipse sammen kl. 1 i nat. Men før jeg nåede så langt, rettede min kæreste den igennem for sprogfejl.
Derefter skulle jeg så lige sidde og skære noget fra, fordi der var for mange anslag. Og da jeg havde gjort det og skulle printe den ud, opdagede jeg, at jeg var kommet til at sidde og skære fra i den udgave, han IKKE Havde rettet, så skulle jo pludselig sidde og sammenligne de to opgaver for at slette ovre i den rigtige udgave også. Suk. Nå, men endte da på 8,999 normalsider, hvilket er meget pænt, når den måtte fylde max 9 
Men det har altså rumsteret meget i mine drømme i nat 
Anmeld