Så skal jeg til eksamen om 2½ time...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Hulubulu86

Held og lykkede og krydsede fingre herfra.

Ville naesten oenske det var mig, jeg eeeeelsker at gaa til eksamen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Dinna88

Dubai skriver:

Held og lykkede og krydsede fingre herfra.

Ville naesten oenske det var mig, jeg eeeeelsker at gaa til eksamen.

Tak!
Jeg har det også fint med det, når jeg er sikker i det - og det er jeg i dag. men jeg bliver sgu nervøs alligevel  

Anmeld

31. maj 2011

Hulubulu86

Dinna88 skriver:

Tak!
Jeg har det også fint med det, når jeg er sikker i det - og det er jeg i dag. men jeg bliver sgu nervøs alligevel  

HEHE ja tror jeg heller ikke helt man kan undgaa. Men synes man bliver nervoes paa den gode maade .

Anmeld

31. maj 2011

Baby_girl2011

Dinna88 skriver:

bare og bare  

Hvad skal man i engelsk på HG? På STX handler det om at analysere tekster.

ja det skal man..

det handler om nogle vriksomheder..

Anmeld

31. maj 2011

K&S

Dinna88 skriver:

og jeg har SÅ meget uro i min krop! Jeg er ikke som sådan nervøs, men jeg kan mærke det i min mave og jeg har lidt koldsved og noget. For satan, jeg hader at være nervøs, når der intet er at være nervøs over ;-) Jeg ved, at det kun er når jeg går ind jeg bliver rigtig nervøs, men det forsvinder hurtigt igen. Nu vil jeg bare gerne have det overstået!

Men jeg havde da overskud til lige at skrive en ansøgning og sende den afsted til nogle der har et job til en fotograf. 

Yaikes.... Kryds lige fingre for mig? Mht. begge dele  Det SKAL gå godt. Jeg har på fornemmeren, at de er ret "loose" omkring AT i år, fordi der ikke er blevet delt nogle dårlige karakterer ud, og dem jeg kender, der bestemt ikke deltager aktivt i skolen har ikke fået under 4. 

Min veninde jeg har lavet eksamenopgaven med fik 7, fordi censor ikke kunne se en sammenhæng i opgaven. Men hun var dansk censor, og jeg har censor i naturgeografi, det andet fag, så det skal nok gå - håber min lærer bakker mig op, hvis der er noget  

Shiiiit manner... Kan bare mærke uroen i kroppen  

Masser af held og lykke til dig

Anmeld

31. maj 2011

.....

Jeg krydser mine hænder og fødder for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.