Så skal jeg til eksamen om 2½ time...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
35 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Dinna88

og jeg har SÅ meget uro i min krop! Jeg er ikke som sådan nervøs, men jeg kan mærke det i min mave og jeg har lidt koldsved og noget. For satan, jeg hader at være nervøs, når der intet er at være nervøs over ;-) Jeg ved, at det kun er når jeg går ind jeg bliver rigtig nervøs, men det forsvinder hurtigt igen. Nu vil jeg bare gerne have det overstået!

Men jeg havde da overskud til lige at skrive en ansøgning og sende den afsted til nogle der har et job til en fotograf. 

Yaikes.... Kryds lige fingre for mig? Mht. begge dele  Det SKAL gå godt. Jeg har på fornemmeren, at de er ret "loose" omkring AT i år, fordi der ikke er blevet delt nogle dårlige karakterer ud, og dem jeg kender, der bestemt ikke deltager aktivt i skolen har ikke fået under 4. 

Min veninde jeg har lavet eksamenopgaven med fik 7, fordi censor ikke kunne se en sammenhæng i opgaven. Men hun var dansk censor, og jeg har censor i naturgeografi, det andet fag, så det skal nok gå - håber min lærer bakker mig op, hvis der er noget  

Shiiiit manner... Kan bare mærke uroen i kroppen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Valle81

Dinna88 skriver:

og jeg har SÅ meget uro i min krop! Jeg er ikke som sådan nervøs, men jeg kan mærke det i min mave og jeg har lidt koldsved og noget. For satan, jeg hader at være nervøs, når der intet er at være nervøs over ;-) Jeg ved, at det kun er når jeg går ind jeg bliver rigtig nervøs, men det forsvinder hurtigt igen. Nu vil jeg bare gerne have det overstået!

Men jeg havde da overskud til lige at skrive en ansøgning og sende den afsted til nogle der har et job til en fotograf. 

Yaikes.... Kryds lige fingre for mig? Mht. begge dele  Det SKAL gå godt. Jeg har på fornemmeren, at de er ret "loose" omkring AT i år, fordi der ikke er blevet delt nogle dårlige karakterer ud, og dem jeg kender, der bestemt ikke deltager aktivt i skolen har ikke fået under 4. 

Min veninde jeg har lavet eksamenopgaven med fik 7, fordi censor ikke kunne se en sammenhæng i opgaven. Men hun var dansk censor, og jeg har censor i naturgeografi, det andet fag, så det skal nok gå - håber min lærer bakker mig op, hvis der er noget  

Shiiiit manner... Kan bare mærke uroen i kroppen  

Held og lykke og masser af

Anmeld

31. maj 2011

A&F

Du kan, du vil, og du skal.

Held og lykke

Anmeld

31. maj 2011

quar20

jeg VED du klarer dig SUPER godt og vil sende ALLE mine positive tanker afsted til dig

Anmeld

31. maj 2011

Kruse90

hehe kender det ALT for godt.

Helt og lykke med eksamen
Så må du lige opdater når du kommer tilbage

For dig

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

Valle81 skriver:

Held og lykke og masser af

Tak tak tak!!

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

A&F skriver:

Du kan, du vil, og du skal.

Held og lykke

So true!
tak!! 

Anmeld

31. maj 2011

B&J

Held og lykke glæder mig til når jeg kommer hjem og ser hvad du har fået til eksamen

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

quar20 skriver:

jeg VED du klarer dig SUPER godt og vil sende ALLE mine positive tanker afsted til dig

Uhh, tak, søde!! 

Jeg hiiiiiiiiiiiiver alle de positive tanker til mig! 

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

Kruse90 skriver:

hehe kender det ALT for godt.

Helt og lykke med eksamen
Så må du lige opdater når du kommer tilbage

For dig

Det er sgu nervepirrende

Tusinde tak!  Jeg skal nok komme med en opdatering, og så SKAL det bare være en god opdatering! (Ja, jeg går efter 10 eller 12, andet vil skuffe mig, det er en rigtig dum indstilling!) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.