Så skal jeg til eksamen om 2½ time...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Baby_girl2011

Dinna88 skriver:

og jeg har SÅ meget uro i min krop! Jeg er ikke som sådan nervøs, men jeg kan mærke det i min mave og jeg har lidt koldsved og noget. For satan, jeg hader at være nervøs, når der intet er at være nervøs over ;-) Jeg ved, at det kun er når jeg går ind jeg bliver rigtig nervøs, men det forsvinder hurtigt igen. Nu vil jeg bare gerne have det overstået!

Men jeg havde da overskud til lige at skrive en ansøgning og sende den afsted til nogle der har et job til en fotograf. 

Yaikes.... Kryds lige fingre for mig? Mht. begge dele  Det SKAL gå godt. Jeg har på fornemmeren, at de er ret "loose" omkring AT i år, fordi der ikke er blevet delt nogle dårlige karakterer ud, og dem jeg kender, der bestemt ikke deltager aktivt i skolen har ikke fået under 4. 

Min veninde jeg har lavet eksamenopgaven med fik 7, fordi censor ikke kunne se en sammenhæng i opgaven. Men hun var dansk censor, og jeg har censor i naturgeografi, det andet fag, så det skal nok gå - håber min lærer bakker mig op, hvis der er noget  

Shiiiit manner... Kan bare mærke uroen i kroppen  

uhh jeg vil tænke dig dig..

skal selv op her kl 14.. og nøj jeg er ved at dø. skal op i engelsk.. ååårrrh min krop har det ikke ret godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

lisesp83

alt jeg kan. You can do it.. .. Pøj Pøj

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

B&J skriver:

Held og lykke glæder mig til når jeg kommer hjem og ser hvad du har fået til eksamen

Tak!! Uh, nervepirrende......

Anmeld

31. maj 2011

B&J

Dinna88 skriver:

Tak!! Uh, nervepirrende......

Jaaa

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

JessiMus skriver:

uhh jeg vil tænke dig dig..

skal selv op her kl 14.. og nøj jeg er ved at dø. skal op i engelsk.. ååårrrh min krop har det ikke ret godt

I lige måde så! 

Uh, jeg skal også op i engelsk. Det er min sidste eksamen. Er det et fag du er sikker i? Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

lisesp83 skriver:

alt jeg kan. You can do it.. .. Pøj Pøj

Jeg skal gøre mit bedste! Tak!!

Anmeld

31. maj 2011

Kruse90

Dinna88 skriver:

Det er sgu nervepirrende

Tusinde tak!  Jeg skal nok komme med en opdatering, og så SKAL det bare være en god opdatering! (Ja, jeg går efter 10 eller 12, andet vil skuffe mig, det er en rigtig dum indstilling!) 

kender det alt for godt.
Disse forventninger har jeg også til mig selv,

Dog ikke i IT som jeg skal til på næste torsdag

Anmeld

31. maj 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Uhh, tak, søde!! 

Jeg hiiiiiiiiiiiiver alle de positive tanker til mig! 

godt søde - det skal du også Også skal du huske på at du er hammer dygtig - og at du KAN det skidt - så selvfølgelig klarer du den til både ug, med krølle, hale og slange

gi den gas søde

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

Kruse90 skriver:

kender det alt for godt.
Disse forventninger har jeg også til mig selv,

Dog ikke i IT som jeg skal til på næste torsdag

Så kan man enten blive glad eller ekstreeeeeeeemt skuffet!

Uha, IT. Det ville jeg slet ikke turde begive mig ud i held og lykke dog!

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

quar20 skriver:

godt søde - det skal du også Også skal du huske på at du er hammer dygtig - og at du KAN det skidt - så selvfølgelig klarer du den til både ug, med krølle, hale og slange

gi den gas søde

Haha, hvor er du sød!

Sidste år gik jeg op og fik 10 - jeg ville have fået 12, hvis ikke det var fordi der var et enkelt spg. jeg ikke kunne svare på, som jeg SKULLE kunne. Og i år har jeg brugt halvdelen af den opgave, det ene fag, så det er i hvert fald i orden. Det ved jeg da. Det andet er dansk, og der ved jeg også, at det burde være godt nok. Så jeg skal klare den!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.