Så skal jeg til eksamen om 2½ time...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Baby_girl2011

Dinna88 skriver:

I lige måde så! 

Uh, jeg skal også op i engelsk. Det er min sidste eksamen. Er det et fag du er sikker i? Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig

jeg var en gang meget sikker i det.. Men det er efterhånden rusten..

Så jeg er såååå nervøs..

Hvad er det for en uddannelse du tager ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

og jeg har SÅ meget uro i min krop! Jeg er ikke som sådan nervøs, men jeg kan mærke det i min mave og jeg har lidt koldsved og noget. For satan, jeg hader at være nervøs, når der intet er at være nervøs over ;-) Jeg ved, at det kun er når jeg går ind jeg bliver rigtig nervøs, men det forsvinder hurtigt igen. Nu vil jeg bare gerne have det overstået!

Men jeg havde da overskud til lige at skrive en ansøgning og sende den afsted til nogle der har et job til en fotograf. 

Yaikes.... Kryds lige fingre for mig? Mht. begge dele  Det SKAL gå godt. Jeg har på fornemmeren, at de er ret "loose" omkring AT i år, fordi der ikke er blevet delt nogle dårlige karakterer ud, og dem jeg kender, der bestemt ikke deltager aktivt i skolen har ikke fået under 4. 

Min veninde jeg har lavet eksamenopgaven med fik 7, fordi censor ikke kunne se en sammenhæng i opgaven. Men hun var dansk censor, og jeg har censor i naturgeografi, det andet fag, så det skal nok gå - håber min lærer bakker mig op, hvis der er noget  

Shiiiit manner... Kan bare mærke uroen i kroppen  

Held og lykke  You can do it! Jeg kunne skrive den lorteopgave i går, så du kan også klare den i dag

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

JessiMus skriver:

jeg var en gang meget sikker i det.. Men det er efterhånden rusten..

Så jeg er såååå nervøs..

Hvad er det for en uddannelse du tager ?

Det skal nok gå! Hvilken uddannelse tager du?

Jamen, det er skam bare det almene gym, STX. Så det er ikke så slemt, men slemt nok  Ej, jeg har haft meget lang tid til at lave denne eksamen, det er AT - kombination af to fag, så jeg skal jo klare den godt. Andet er dumt! 

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Held og lykke  You can do it! Jeg kunne skrive den lorteopgave i går, så du kan også klare den i dag

Tak!! Ja, vi kan sgu godt klare det shit, hæhæ. Gik det godt med dig?! Altså, hvad synes du selv?

Anmeld

31. maj 2011

Baby_girl2011

Dinna88 skriver:

Det skal nok gå! Hvilken uddannelse tager du?

Jamen, det er skam bare det almene gym, STX. Så det er ikke så slemt, men slemt nok  Ej, jeg har haft meget lang tid til at lave denne eksamen, det er AT - kombination af to fag, så jeg skal jo klare den godt. Andet er dumt! 

jeg tager bare en HG.. haha

magter ikke andet lige p.t

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Tak!! Ja, vi kan sgu godt klare det shit, hæhæ. Gik det godt med dig?! Altså, hvad synes du selv?

Jeg tror den blev okay Skulle svare 3 spørgsmål, og nr. 2 var klart bedst. Min fornemmelse siger mindst 4, max 7 Men ærlig talt er det SÅ svært at sige. Sidste semester troede jeg 4 og fik 12 Men jeg havde helt klart en bedre forståelse af faget sidste semester, så nu må vi se d. 24 juni når jeg får svar senest Nu mangler jeg kun 1 eksamen, bliver spændende

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

JessiMus skriver:

jeg tager bare en HG.. haha

magter ikke andet lige p.t

bare og bare  

Hvad skal man i engelsk på HG? På STX handler det om at analysere tekster.

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Jeg tror den blev okay Skulle svare 3 spørgsmål, og nr. 2 var klart bedst. Min fornemmelse siger mindst 4, max 7 Men ærlig talt er det SÅ svært at sige. Sidste semester troede jeg 4 og fik 12 Men jeg havde helt klart en bedre forståelse af faget sidste semester, så nu må vi se d. 24 juni når jeg får svar senest Nu mangler jeg kun 1 eksamen, bliver spændende

Ha, det var da noget af en fejlbedømmelse Det bliver spændende! Uha, jeg har 5 tilbage, inkl denne i dag. Arg, skal gå om et kvarter. fååååååååååååååååårk.

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Ha, det var da noget af en fejlbedømmelse Det bliver spændende! Uha, jeg har 5 tilbage, inkl denne i dag. Arg, skal gå om et kvarter. fååååååååååååååååårk.

I know! Det er UMULIGT at vide hvad de tænker, og om man har forstået teorierne rigtigt

Jeg tænker på dig Give 'em hell!

Anmeld

31. maj 2011

Dinna88

Secrets skriver:

I know! Det er UMULIGT at vide hvad de tænker, og om man har forstået teorierne rigtigt

Jeg tænker på dig Give 'em hell!

Ja, det er en af grundene til, at jeg ikke tog den samfundsfaglige linje på gym!! Samf på A? Nej tak, det er sgu en tand for svært

Tak tak! Ohh, I will, hæhæ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.