Overvejer stærkt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Ansemusen

Utroligt, at man vil tvangsfjerne nogle børn, fordi forældrene er unge og roder lidt og ikke er super strukturerede (her hentyder jeg til bl.a. Hannah fra DUM), mens andre kan gå i vanrøgt/misrøgt, råbe og skrige på hjælp uden at der bliver grebet ind! Jeg forstår det simpelthen ikke, og det gør mig SÅ rasende!!!

Nu ved jeg ikke hvad du/I har været udsat for, men det lyder bestemt ikke som om det er i orden - og at et barn ikke bliver taget alvorligt hos politi og kommune, det fatter jeg ikke! Det gør mig rigtig ondt på dine og din søsters vegne - jeg synes du skal kæmpe videre for din søsters skyld! Hvad der så end skal til!

Det lyder som om du er en meget bedre mor selv, i og med du er bevidst om de problemer som var/er i dit barndomshjem - tager hatten af for at du er mønsterbryder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

quar20

Ansemusen skriver:

Utroligt, at man vil tvangsfjerne nogle børn, fordi forældrene er unge og roder lidt og ikke er super strukturerede (her hentyder jeg til bl.a. Hannah fra DUM), mens andre kan gå i vanrøgt/misrøgt, råbe og skrige på hjælp uden at der bliver grebet ind! Jeg forstår det simpelthen ikke, og det gør mig SÅ rasende!!!

Nu ved jeg ikke hvad du/I har været udsat for, men det lyder bestemt ikke som om det er i orden - og at et barn ikke bliver taget alvorligt hos politi og kommune, det fatter jeg ikke! Det gør mig rigtig ondt på dine og din søsters vegne - jeg synes du skal kæmpe videre for din søsters skyld! Hvad der så end skal til!

Det lyder som om du er en meget bedre mor selv, i og med du er bevidst om de problemer som var/er i dit barndomshjem - tager hatten af for at du er mønsterbryder

1000 mange tak

Ja jeg er en mønsterbryder - jeg gør ALT det jeg aldrig selv har oplevet - eks. tryghed, og at få vist kærlighed og omsorg..!!

Men håber inderligt at jeg kan få kæmpet igennem systemet - det kan bare ikke være rigtigt at jeg igennem mit liv siden jeg var 4 år - hvor mine forældre gik fra hinanden - skal kæmpe MOD min egen familie - fortælle og forklarer diverse ting til alt og alle som jeg troede kunne/skulle hjælpe mig også der intet blir gjort..!!

Jeg håber inderligt at kampen er det værd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.